鬧 市 冰 室 SID:791259765625000

資料庫 | 相薄共享 | 即時聊天 | 搜尋文章 | RSS | 24 | 用戶注冊 | 用戶登入 | 排行榜 | 文章統計

» 鬧 市 冰 室 » New Member Corner ◇新人必讀◇  

顯示適合列印的版本 顯示適合列印的版本  把這個主題寄給朋友 寄給朋友
按平行模式觀看按樹型模式觀看前一篇主題后一篇主題
作者 新手 - 爛尾及清屎疑問
usefultrash





文章: 2
1 于 2008-03-23 13:03  觀看該用戶的個人資料  搜尋這個用戶發表的所有文章  把文章內容复制到剪貼板。
只适用于 IE :-)
魚缸設備如下:
18x12x12吋,大半缸水
Eden501 小濾筒 300L /hr 濾材由上而下為白棉/ 生物環/ 白棉
氧氣泵、暖管 (之前keep23-25度,而家暖返無用)、光管8Wx2、砂底
有風車及石頭x4
一星期換水1/3及白棉,加隔夜水 (已落「新水定」的藥),餵食十數秒內清場
加新魚會先原袋加到小膠盒浮在缸上,久不久加d魚缸水落去,一日後才撈魚到魚缸

其實都養左好多個月
但死魚無數,所以想請教各位如何改善
之前一路以孔雀及珠麟波子為主 (合共約10條)
死死下而家就養緊藍直間斑馬x5、銀線飛弧 x1、紅橫間斑馬x8
前兩者完成無事,後者又有爛尾及好緊的跡象

問題如下:

1)  次次死魚都係因為爛尾,一係因為加左新魚,一係因為天氣冷 (未有暖管),一係去左旅行一星期。一爛尾就成缸一齊爛逐條死,可能事隔數月,曾買過「魚靈」、「8號水」等,有時會見爛尾部分逐漸變好,但最終都係會死哂。原因及解決辦法如何?

2)  我以雨淋管出水口放在缸後面頂部,吸水口在缸前方左下角。每次換水輕搞砂底就勁多屎飛出來,吸完1/3水都不過弄了砂底一半。有無做錯呢?

3)  有時我見魚爛/ 水濁 (機會不多)/ 多屎就會索性整起所有砂清缸養直至爛尾情況穩定,這時就會發現缸底有相當多屎,吸水口根本不能吸走他們,要我自己拿著吸水口周圍吸,各位師兄用濾水器還要自己吸屎的嗎? 水流很有問題?

4)  濾筒的膠喉我會用鐵線刷清理,但接駁膠喉的硬膠位太細無法清理,只用很猛的自來水去沖。昨天靈機一動以牙籤去清理較淺部份才發現內裡極多污物,其實應該點清理呢?

5)  生物環啡啡的,其實是硝化菌還是污物? 每次換水是否要沖一沖生物環呢?

6)  魚缸會有啡藻及滑潺潺的,是水質不佳?

7)  有人建議用隔屎板,但forum內不少人稱之已極過時,大家意下如何?

問題繁多,但纏繞良久仍無對策,還望各高手不吝嗇賜教,謝謝!


paullo





文章: 1557
來自: 等...養魚先等四季? 原來等4日都話多!!!
2 于 2008-03-26 05:01  觀看該用戶的個人資料  搜尋這個用戶發表的所有文章  把文章內容复制到剪貼板。
只适用于 IE :-)
     usefultrash 兄,
淡水魚?
有冇相?
淡水魚同咸水魚,分別好大,

淡水魚:
-Eden501 小濾筒 300L /hr 濾材由上而下為/白棉生物環/ 白棉
見意改為-白棉,活性炭!

-氧氣泵,風車
見意改為-氧氣泵,氣石! (加大水流)

-加新魚,原袋加到小膠盒浮在缸上,久不久加d魚缸水落去,一日後才撈魚到魚缸
見意改為- 原袋加到缸中,半小時(對水溫),放魚. 要落藥,可用孔雀石綠/上野黃粉.

咸水魚:
-Eden501 小濾筒 300L /hr 濾材由上而下為/白棉生物環/ 白棉
見意改為- 全生物環!

-氧氣泵,風車
見意改為-氧氣泵,氣石! (加大水流) / 加潛水泵做流.

新魚到魚缸
見意改為-對水,對溫. 落缸前可以藥浴....淡水浴.....,入缸後乜Q都吾加.

1/ Keep 25度(正常做法), 加藥,...
2/ 未用過,吾知

5/生物環,咸水要用咸水冼
6/淡水,清得就青
7/隔屎板 ?淡水吾好用,淡水生化慢,以隔或隔走為主,化 - 吾多好用,加多頂濾,....XX濾,換綿過 咸水魚,生化快,以化為主,隔/隔走為副.隔屎板,可用....可用,加生物石 - 好用.


usefultrash





文章: 2
3 于 2008-03-26 17:30  觀看該用戶的個人資料  搜尋這個用戶發表的所有文章  把文章內容复制到剪貼板。
只适用于 IE :-)
先謝謝你的回答。

我缸淡水魚來的,相就未有,因為而家裸缸養緊等d魚唔好爛尾,都唔係我平時養開個樣

想問下點解唔建議用生物環,活性炭是為了吸味殺菌?

氣石是否指駁去氧氣泵,有好多小泡走出黎果舊野?

想問下如果想繼續用底砂,另外夾多層珊瑚砂/ 珊瑚骨0係底做biological filter有無用呢?


paullo





文章: 1557
來自: 等...養魚先等四季? 原來等4日都話多!!!
4 于 2008-03-27 02:06  觀看該用戶的個人資料  搜尋這個用戶發表的所有文章  把文章內容复制到剪貼板。
只适用于 IE :-)
爛尾,test PH 是否過低

唔建議用生物環, 因Eden501 小濾筒 300L /hr 濾, 太细,淡水生物過 濾太慢,換綿快好多! big smile 白綿在頂,活性炭在底,換綿洗活性炭,小濾筒吾好大洗.

氣石是否指駁去氧氣泵,有好多小泡走出黎果舊野? 係,因小濾筒可能吾夠水流同氧氣.

想問下如果想繼續用底砂,另外夾多層珊瑚砂/ 珊瑚骨0係底做biological filter有無用呢? 有,慢D但都有用. 但加多個頂濾/掛濾快好多.香港人個個都要快同方便,頂濾換綿快. 但珊瑚砂/ 珊瑚骨有助平行 PH,可能因此吾燒尾.

想問魚身有冇氣泡,死魚有否張大口 ? 如有加水流打氣.



» 鬧 市 冰 室 » New Member Corner ◇新人必讀◇  

顯示適合列印的版本 顯示適合列印的版本  把這個主題寄給朋友 寄給朋友
按平行模式觀看按樹型模式觀看前一篇主題后一篇主題
  看過的文章
  新的文章
  被刪除的文章
跳轉到

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:1.59, System:0.11, Children of user:0.02, Children of system:0.03


請大家技持更換新主機啦, 多謝!