Topic: 濾桶一問!
Print this page
濾桶一問!
Copy to clipboard
Posted by:
BOBO
Posted on:
2004-01-29 01:25
我現在用緊一個32''X16"X12方形缸,3寸沙,如果用一個600L EHEIM桶夠用嗎?
定要買一個大D呢?
請指教!
重有要點計算桶流量,是否適合自己的魚缸呢?
我地有
在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by
DownTown
®
All Rights Reserved.
[Processing Time]
User:0.09, System:0, Children of user:0, Children of system:0
請大家技持更換新主機啦, 多謝!