Topic: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好?

  Print this page

新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: 新手東
Posted on: 2003-11-08 12:17

新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? (30吋X15吋X20吋)

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: qqleo
Posted on: 2003-11-08 21:45

我果時新開缸就同時間放開缸魚 ~ $10 藍魔

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: 林哥仔
Posted on: 2003-11-09 23:23

新手放魔...高手放皇帝:)

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: 幻之無極兇眼男
Posted on: 2003-11-10 03:02

怪人會放波子或孔雀:P

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: 康仔
Posted on: 2003-11-10 08:51

另類如小弟會放石狗公 :D

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: new
Posted on: 2003-11-13 14:15

更另類.......放珊瑚

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: 26161160
Posted on: 2004-01-03 18:27

放雞泡魚

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: bbq
Posted on: 2004-01-04 16:16

我以前試過放泥[$#39917],
極粗生粗養 :P

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: iam36
Posted on: 2004-10-08 17:03

咸水放泥[$#39917]都得?

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: colin
Posted on: 2005-02-01 20:47

泥[$#39917]係咸水~
泥秋先至係淡水~

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: normanx7
Posted on: 2007-06-03 18:24

我試過放老鼠班:)

Re: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: lammark
Posted on: 2007-07-08 08:23

我放豆漿唔放魚。

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: 白熊
Posted on: 2007-07-08 09:16

咁耐.. 發晒毛啦...
我估放"棄"囉....

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: 新手一名-v-
Posted on: 2007-07-25 18:34

我放左紅眼仙

回覆: 回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: normanx7
Posted on: 2007-07-26 22:22

白熊 wrote:
咁耐.. 發晒毛啦...
我估放"棄"囉....




唔知係咪我搵番個post出尼先有番人回:P

回覆: 回覆: 回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: ted3815
Posted on: 2008-11-04 21:38

normanx7 wrote:
白熊 wrote:
咁耐.. 發晒毛啦...
我估放"棄"囉....




唔知係咪我搵番個post出尼先有番人回:P



我放藍圈...
不過用舊環....

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: E-Sky
Posted on: 2009-06-10 18:30

我新缸都係買$10魔,死左都唔覺心痛,n-cycle未做好就買貴魚,多多都唔夠死,

回覆: 新開缸,幾時開始放魚及放什麼魚好? Copy to clipboard
Posted by: siubaker
Posted on: 2009-06-24 16:35

我放寄居蟹, 放左一星期唔死放多條魔

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.32, System:0.02, Children of user:0, Children of system:0


請大家技持更換新主機啦, 多謝!