Topic: 出售Arctica水冷機, 德國AB桶鹽

  Print this page

出售Arctica水冷機, 德國AB桶鹽 Copy to clipboard
Posted by: kam11
Posted on: 2015-06-02 20:55

1)出售8成新水冷機 Arctica 250. 約4-5年.80%新. 剩機不包泵和12/26喉.( 因打算清缸, 到天氣熱巳好小魚, 所以無開機. 見相中水冷機顯示的[$#28201]度較高, 這是今年首次開機時影. 可能是室[$#28201]. 因去年過冬已清洗及倒了水. 不是有問題降不了[$#28201]. ) 如係調景嶺地鐵站交收賣$3700. 係我屋企樓下交收, 賣$3500. 要試機, 賣$3800. 試機可以係今個星期六6June下午. 保正常使用3日. 有壞原銀退回.快交收者優先.
2)另有一個本港造的櫃仔,90%新. 小花, 面有兩細螺絲孔. 深22吋x闊16.5吋x高24吋6.5分. 用來[$#35013]水冷機用. 6分夾扳,外包白色有紋FORMICA防火板, 內包其他白色防火板. 有意可開個價. 買水冷機優先.
3)全新未開膠袋(內有兩袋).德國AB珊瑚高鈣桶裝鹽25KG. 幫網上saltwai買, 他賣緊$280. 有無將軍澳魚友想買.如係調景嶺地鐵站交收賣$220. 係我屋企樓下交收, 賣$200.相請到此觀看: https://www.flickr.com/photos/88601062@N05/
有興趣的魚友請pm或留電話聯絡. THX

回覆: 出售Arctica水冷機, 德國AB桶鹽 Copy to clipboard
Posted by: kam11
Posted on: 2015-06-02 20:56

ref

回覆: 出售Arctica水冷機, 德國AB桶鹽 Copy to clipboard
Posted by: kam11
Posted on: 2015-06-02 20:56

ref1

回覆: 出售Arctica水冷機, 德國AB桶鹽 Copy to clipboard
Posted by: kam11
Posted on: 2015-06-03 11:32

水冷機和桶鹽,暫留給魚友.THX

回覆: 出售Arctica水冷機, 德國AB桶鹽 Copy to clipboard
Posted by: kam11
Posted on: 2015-06-03 13:20

水冷機已售.THX

回覆: 出售Arctica水冷機, 德國AB桶鹽 Copy to clipboard
Posted by: fishman25
Posted on: 2015-06-03 15:19

想買鹽,可你樓下交收,pm電話

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:1.07, System:0.1, Children of user:0, Children of system:0.04


請大家技持更換新主機啦, 多謝!