Topic: 賣綠水,輪蟲!!

  Print this page

賣綠水,輪蟲!! Copy to clipboard
Posted by: 小丑夢工場
Posted on: 2011-10-07 23:47

1公升綠水=$40 (自家繁殖活體綠水,不需冷藏)
1公升輪蟲=$70 (適合魚BB,蝦BB,海馬BB,角珊瑚餵食)
各1公升 =$100

交收時間:星期一至六:14:00-19:00葵青荃
                 星期日: 16:00-18:00魚街

另外為節省各魚友寶貴的時間!
小弟正準備為大家帶來(高速宅配服務)
由出貨到府上不會超過 6小時
令大家不用出門都可以買到新鮮的綠水,輪蟲!
(暫時只提供新界及九龍)

凡購滿$300或以上 免運費
葵青荃區: 免運費
其他各區: 需加$50運費(免隊道費)
宅配時間:星期一至六 中午12:00-18:00(公眾假期除外)

流程:每晚21:00截PM,23:00前會作出電話回覆作實
         第二日早上11:00配車 12:00-18:00就會送到府上
         貨到付款(只收現金)

P.S.如需要5公升或以上,請提早幾日預約!!
P.S.請大家善用服務,如太多(((!!放飛機者!!))),會終止宅配服務!!

P.S.因小弟是自家繁殖出來的,不是商店!所以唔知道應該放在那一個版區!
      (請版主大大調整一下,謝謝)

回覆: 賣綠水,輪蟲!! Copy to clipboard
Posted by: 小丑夢工場
Posted on: 2011-10-11 21:39

有意請PM

回覆: 賣綠水,輪蟲!! Copy to clipboard
Posted by: 小丑夢工場
Posted on: 2011-10-14 20:06

有意請PM ..........

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0, System:0, Children of user:0, Children of system:0


請大家技持更換新主機啦, 多謝!