Topic: 新手 請問這是什麼蟹 |
| 新手 請問這是什麼蟹 | Copy to clipboard |
|
Posted by: topcon2105 Posted on: 2011-04-27 00:37 我想知道這是什麼蟹 | |
| 回覆: 新手 請問這是什麼蟹 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 漁不知 Posted on: 2011-04-28 22:02 茄菲蟹最好有沙底養. | |
| 回覆: 新手 請問這是什麼蟹 | Copy to clipboard |
|
Posted by: topcon2105 Posted on: 2011-04-29 01:09 我有沙呀.....但係佢24小時都係沙入面,,,,,, 請問佢會唔會攻擊d魚嫁????? | |

[Processing Time] User:0.04, System:0, Children of user:0, Children of system:0