Topic: (真心求教)一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事??

  Print this page

(真心求教)一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事?? Copy to clipboard
Posted by: nghofan
Posted on: 2010-05-06 04:16

一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事??

回覆: (真心求教)一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事?? Copy to clipboard
Posted by: 肥仔Tim
Posted on: 2010-05-06 13:12

我當測驗ja,如果錯的話、請便正

新開缸幾日落魚,由於D環無菌去淨化水,水質開始變壞引起

餘下既食糧同便便會產生AMMONIA (阿摩尼亞) 第一種毒—素
由於生物環無N-Bacteria去淨化,繼續累積,毒素超標,玩完

當AMMONIA出現後,慢慢會有第一種N-Bacteria消化細菌產生,它會將AMMO淨化,不過會轉為NO2,記住AMMONIA同NO2毒素對魚影響非常大,所以好多在N-cycle由於頂唔順毒素已死亡(這未包括病毒感染問題在內)

當NO2出現後,時間問題,又要等,第二種N-bacteria消化細菌產生,它會將No2毒素淨化,之後變做No3,No3對魚影響無咁大,不過會令PH降低

當NO2去到0時,這樣才開始適合養魚

要降NO3比較麻煩,需要厭氧菌或吸NO3物質才可以,一般都係定期換水就可以

好啦! AB 桶 (又唔會放環,D水成日換,日日保持新鮮靚水,又何來N-Cycle)

(真心求教)一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事?? Copy to clipboard
Posted by: 大強
Posted on: 2010-06-09 19:45

nghofan wrote:
一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事??




X2

回覆: (真心求教)一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事?? Copy to clipboard
Posted by:
Posted on: 2010-06-12 00:31

amoonia 會揮發走.....

(真心求教)一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事?? Copy to clipboard
Posted by: 丑丑
Posted on: 2010-06-12 04:31

nghofan wrote:
一個矛盾問題,如果新開缸幾日加魚易死,咁點解行ab桶d魚又會冇事??




我諗要睇你在主缸放左[$#21874]乜. 生物缸有生物石, 又譬如底沙, 擺設, 山湖石, 等等. 新缸[$#21874]膠水又有機會做成問題.

好似樓上咁講, 開缸仲要搞Ncycle, 過程中有找毒數, 未搞好加魚就容易死. 如果新缸唔搞ncycle, 完全無其他擺設, 生物石 等等. 又肯定[$#21874]膠邊無問題; 又日日換水, 魚密度低, 都應該養到一段時間.

不過唔會咁樣來整古自己呢 :D

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0, System:0, Children of user:0, Children of system:0


請大家技持更換新主機啦, 多謝!