Topic: 出讓AquaMedic氣木化氮器 |
| 出讓AquaMedic氣木化氮器 | Copy to clipboard |
|
Posted by: iwave Posted on: 2003-03-26 10:16 因已Upgrade化氮器,所以出讓。 都幫我打到好多野架。 有粒新的氣木比埋您(值$12)。(落過水,但冇行過。) 二手價 $70。:P | |
| 回覆: 出讓AquaMedic氣木化氮器 | Copy to clipboard |
|
Posted by: abbs Posted on: 2003-03-26 13:59 iwave wrote: 因已Upgrade化氮器,所以出讓。 都幫我打到好多野架。 有粒新的氣木比埋您(值$12)。(落過水,但冇行過。) 二手價 $70。:P Hi:iwave For 幾多L水呀? | |
| 回覆: 出讓AquaMedic氣木化氮器 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 普通人 Posted on: 2003-03-26 21:44 個盒寫係200升海水缸用。 | |
| 回覆: 出讓AquaMedic氣木化氮器 | Copy to clipboard |
|
Posted by: abbs Posted on: 2003-03-27 01:56 有無得平D呀? $50.00ok如ok pm or e mail me THX | |

[Processing Time] User:0.43, System:0.06, Children of user:0, Children of system:0.01