Topic: 出讓AquaMedic氣木化氮器

  Print this page

出讓AquaMedic氣木化氮器 Copy to clipboard
Posted by: iwave
Posted on: 2003-03-26 10:16

因已Upgrade化氮器,所以出讓。
都幫我打到好多野架。
有粒新的氣木比埋您(值$12)。(落過水,但冇行過。)
二手價 $70。:P

回覆: 出讓AquaMedic氣木化氮器 Copy to clipboard
Posted by: abbs
Posted on: 2003-03-26 13:59

iwave wrote:
因已Upgrade化氮器,所以出讓。
都幫我打到好多野架。
有粒新的氣木比埋您(值$12)。(落過水,但冇行過。)
二手價 $70。:P




Hi:iwave
For 幾多L水呀?

回覆: 出讓AquaMedic氣木化氮器 Copy to clipboard
Posted by: 普通人
Posted on: 2003-03-26 21:44

個盒寫係200升海水缸用。

回覆: 出讓AquaMedic氣木化氮器 Copy to clipboard
Posted by: abbs
Posted on: 2003-03-27 01:56

有無得平D呀?
$50.00ok如ok pm or e mail me
                                                              THX

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.43, System:0.06, Children of user:0, Children of system:0.01


請大家技持更換新主機啦, 多謝!