Topic: 買魚另一選擇.......美國魚到左啦........

  Print this page

買魚另一選擇.......美國魚到左啦........ Copy to clipboard
Posted by: 賣魚佬
Posted on: 2009-06-28 00:11

美國魚到左啦!!!!!!

有........
美國籃仙
2"or留下 - $280
2.5" - 3" $350
3" - 4" $380

美國太后
2.5" - 3" $380
3" - 4" $420

美國法仙
4" - 5' $700
5" - 6" $850

美國灰仙
5.5" - $650

美國波波姑
$150起.......

星期日開12 - 4pm (每種魚類只有小量......要買就快啦....)

仲有兩大條湯臣....... (7.5 & 6.5".....)

http://www.fotop.net/fishman2008/USA

電話: 9640-8538
email 都得, fishman2008@ymail.com

總部:: 葵芳大連排道金豐工業中心一期20樓F室

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
我們總部在葵芳, 如各位有興趣, 可以預約時間上來選購

回覆: 買魚另一選擇.......美國魚到左啦........ Copy to clipboard
Posted by: george80
Posted on: 2009-07-01 19:47

3" - 4" $420 still available?

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.02, System:0, Children of user:0, Children of system:0


請大家技持更換新主機啦, 多謝!