Topic: 買魚另一選擇.......美國魚到左啦........ |
| 買魚另一選擇.......美國魚到左啦........ | Copy to clipboard |
|
Posted by: 賣魚佬 Posted on: 2009-06-28 00:11 美國魚到左啦!!!!!! 有........ 美國籃仙 2"or留下 - $280 2.5" - 3" $350 3" - 4" $380 美國太后 2.5" - 3" $380 3" - 4" $420 美國法仙 4" - 5' $700 5" - 6" $850 美國灰仙 5.5" - $650 美國波波姑 $150起....... 星期日開12 - 4pm (每種魚類只有小量......要買就快啦....) 仲有兩大條湯臣....... (7.5 & 6.5".....) http://www.fotop.net/fishman2008/USA 電話: 9640-8538 email 都得, fishman2008@ymail.com 總部:: 葵芳大連排道金豐工業中心一期20樓F室 @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 我們總部在葵芳, 如各位有興趣, 可以預約時間上來選購 | |
| 回覆: 買魚另一選擇.......美國魚到左啦........ | Copy to clipboard |
|
Posted by: george80 Posted on: 2009-07-01 19:47 3" - 4" $420 still available? | |

[Processing Time] User:0.02, System:0, Children of user:0, Children of system:0