Topic: 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 |
| 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 | Copy to clipboard |
|
Posted by: hakao Posted on: 2009-05-02 12:00 魚常用單鰓 吸氣和有擦鰓 [$#20022]甚麼病[$#24500]?用甚麼? | |
| 回覆: 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 | Copy to clipboard |
|
Posted by: fellow Posted on: 2009-05-04 23:53 我知, 不過唔係問我, 我唔方便答 ;) | |
| 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 | Copy to clipboard |
|
Posted by: lammark Posted on: 2009-05-05 01:28 hakao wrote: 魚常用單鰓 吸氣和有擦鰓 [$#20022]甚麼病[$#24500]?用甚麼? 浸淡水5分鐘,睇有無蟲掉落黎。 如無,用tdc指示治療份量,隔日落,三次。 | |
| 回覆: 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 | Copy to clipboard |
|
Posted by: WHO Posted on: 2009-05-05 04:06 師兄....希望你條魚唔係絲絨吊啦:) 馬克大師係下面個post對浸淡水有間接[$#22021]詳細講解, 請用心看看:) http://www.aquarium.org.hk/cgi-bin/ch/topic_show.cgi?id=41174&h=1&bpg=1&age=30 | |
| 回覆: 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-05-05 15:53 WHO wrote: 師兄....希望你條魚唔係絲絨吊啦:) 馬克大師係下面個post對浸淡水有間接[$#22021]詳細講解, 請用心看看:) http://www.aquarium.org.hk/cgi-bin/ch/topic_show.cgi?id=41174&h=1&bpg=1&age=30 WHO 兄 : 你算把啦:)大師估到樓主師兄條係乜魚黎架 ! 擦鰓浸淡[$#21873]架播, 落埋銅仲穩陣呀 ! 大師教人點會間接呀 ?! 話人「乞求」呀,「狗」呀,「人渣」呀咁都不知幾直接有力:D 不要問, 只要信 !! 大師比喻教人等如係捐錢添架, 你同我都要收聲啦, 你仲得幾個reply, 有無捐錢先 ? 無發言權架陰公:P:D | |
| 回覆: 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 | Copy to clipboard |
|
Posted by: lammark Posted on: 2009-05-06 05:20 哈哈~有人教乜「望聞問切」,連自己都做唔到響度顯醜比人串啊嘛! 當然記得。 重有請你學下尊重樓主既帖,唔關上面病症既野,唔好響度講! | |
| 回覆: 馬克兄:單鰓 吸氣和有擦鰓 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-05-06 10:50 lammark wrote: 哈哈~有人教乜「望聞問切」,連自己都做唔到響度顯醜比人串啊嘛! 當然記得。 重有請你學下尊重樓主既帖,唔關上面病症既野,唔好響度講! 我有出醜出錯的話一定認, 大師你呢 ? 上面條link[$#22021]樓主問"浸淡後有UFO, 無q缸,甚做?", 我答用桶養住再浸; 而家hakao兄問"單鰓 吸氣和有擦鰓,甚麼病徵?用甚[$#40637]?", 係咩病[$#22021]病徵你又唔答, 咩魚都未知就浸5分鐘。如果我係出醜, 都唔知點形容你好 ! hakao兄.....你文章指明問馬兄, 我插言確有不是, 特此致歉 ! | |

[Processing Time] User:0.15, System:0.01, Children of user:0, Children of system:0