Topic: 出水問題 |
| 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-02-18 12:51 缸尺寸:50"x26"x26" 新年時買左個11000L泵,缸巳有1個 1.5"候去水,水去得切嗎? 點[$#35013]出水,先5會有死水位,請教各位C兄 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: momovincent Posted on: 2009-02-26 16:00 大哥我也準備開我的第一個RT缸約600升水,想找個勁D泵,見大哥你用果個可有成11000升出水好似幾好,請問咩牌子?幾錢?邊到買? | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-03 14:38 momovincent wrote: 大哥我也準備開我的第一個RT缸約600升水,想找個勁D泵,見大哥你用果個可有成11000升出水好似幾好,請問咩牌子?幾錢?邊到買? powe J (忙記左點串) 在旺角魚街買,1700個大洋 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kin915 Posted on: 2009-03-03 21:03 pj11000 1.5"喉應去得切水 但最重要睇你用幾個出水口 最小有5個出水口比教好 最好駁2個或3個出水口係缸底 水面又駁2個或3個 咁就缸面底都有流 再驚有死水位就加個做流泵 我用pj7500 4個出水口都有小小菊泵 回2樓師兄 pj泵有好多師兄都用緊 確係幾好 夠力比起其它泵[$#21495]電小同無咁熱 大陸泵用唔過 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-04 15:58 kin915 wrote: pj11000 1.5"喉應去得切水 但最重要睇你用幾個出水口 最小有5個出水口比教好 最好駁2個或3個出水口係缸底 水面又駁2個或3個 咁就缸面底都有流 再驚有死水位就加個做流泵 我用pj7500 4個出水口都有小小菊泵 回2樓師兄 pj泵有好多師兄都用緊 確係幾好 夠力比起其它泵[$#21495]電小同無咁熱 大陸泵用唔過 C兄講得好,PJ系幾好用,但5知點解, 2個11000放在一起就有D嘈,我1個泵駁3個出水口, 但一定要在水口駁個扁嘴,等D水急D, 我之前喉駁得太長太多曲位,水就弱 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-07 01:21 師兄我都有個問題想問? 我36"滴流缸 (個洛水槽只得上面洛,下面冇引水) 1.2"洛水 6分上水 2個出水 用緊個海利4000 係勁嘈~_~" 而家水面都掂條橫擔 想換泵唔知換邊隻好?換大d又驚佢上快過洛 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai Posted on: 2009-03-08 15:34 cyc3705 wrote: 師兄我都有個問題想問? 我36"滴流缸 (個洛水槽只得上面洛,下面冇引水) 1.2"洛水 6分上水 2個出水 用緊個海利4000 係勁嘈~_~" 而家水面都掂條橫擔 想換泵唔知換邊隻好?換大d又驚佢上快過洛 (個洛水槽只得上面洛,下面冇引水)5系好明 1.2"去得切,我用緊2個PJ11000L,1.5"洛水都可以,冇問題, 快D[$#25442]泵呀,有搞好訓 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-08 19:57 係呀 而家真係冇覺好訓 師兄,但我需要用到1100L 嗎? 同埋我得2個出水? 用咁大會唔會谷泵 就是這樣..................↓ | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kin915 Posted on: 2009-03-09 02:57 36"用pj7500都足夠 重唔怕落唔切水 我40"用緊pj7500都覺得好夠,睇你個人喜好啦 但2個出水口就肯定唔夠 建意最小3個出水口 我試過用3個出水口都有菊泵情況 最後用4個出水口重要用火機燒大小小扁咀 重有你滴流糟上面1面定2面引水? 如一面怕你用太大流量o既泵真係去唔切水 你話水面都掂條橫擔可能就係e個問題 可試下做過塊膠片叫師苦車密d坑 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-09 10:08 c兄個缸幾靚仔,D水幾清, 開缸幾耐呀,有咩魚? | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-09 12:19 兩面都有洛水,為獨是下面冇囉 之前試過整大d梳佢,但已經沖過幾條細魚洛去 會唔會只單靠上面洛唔設水? 我似過下面洛水個個集制開到開大上面都係掂擔 多謝師兄讚賞^^ 重係新手,請多多指教 開左4個月缸啦 有藍咀,黃帝,北抖,火炭仙,藍紋,幾條開缸魔 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai Posted on: 2009-03-09 22:51 cc | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kin915 Posted on: 2009-03-09 23:47 cyc3705 wrote: 兩面都有洛水,為獨是下面冇囉 之前試過整大d梳佢,但已經沖過幾條細魚洛去 會唔會只單靠上面洛唔設水? 我似過下面洛水個個集制開到開大上面都係掂擔 多謝師兄讚賞^^ 重係新手,請多多指教 開左4個月缸啦 有藍咀,黃帝,北抖,火炭仙,藍紋,幾條開缸魔 兩面都有洛水應無問題, 唔整大d梳可以整密d梳咁咪唔會沖魚落去 1.2"落水我唔咁答你去唔去得切水, 你試試問下其他師兄 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-10 02:04 明白 1.2" 都應該夠洛:D 咁即係要改善個梳 我都想好似上面位師兄咁整格仔板,但好外眼:( | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-03-10 02:11 cyc3705 wrote: 兩面都有洛水,為獨是下面冇囉 之前試過整大d梳佢,但已經沖過幾條細魚洛去 會唔會只單靠上面洛唔設水? 我似過下面洛水個個集制開到開大上面都係掂擔 多謝師兄讚賞^^ 重係新手,請多多指教 開左4個月缸啦 有藍咀,黃帝,北抖,火炭仙,藍紋,幾條開缸魔 36" 缸用PJ7500 足夠有餘.... 寸二落水還可以....水位到[$#25285]係因為滴溜槽無下吸同上入水梳片太粗去唔切水, 建議cut 晒d 梳片再去魚街膠片舖度尺造過2塊梳片黏上去, 唔會難做; 或者照Kai兄咁用格仔板代替; 但係, 如果梳片入面塊玻璃頂離[$#25285]底得1"就好可能無得救。滴溜槽無下吸會積屎係缸底, 造流泵好重要, 底沙亦幫到大忙.....好 !!! | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-10 07:50 係呀 師兄梳片入面塊玻璃頂離[$#25285]底真係得1" 我度過:( 係呀 好頭痛,每日喂一次都攪到個缸底積左好多屎去唔到 我有沙底(1"),但只是裝飾 就沒有用底喉架,我想問咁樣,係咪抽曬d沙行清缸會比較重好?? | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-03-10 10:27 cyc3705 wrote: 係呀 師兄梳片入面塊玻璃頂離[$#25285]底真係得1" 我度過:( 係呀 好頭痛,每日喂一次都攪到個缸底積左好多屎去唔到 我有沙底(1"),但只是裝飾 就沒有用底喉架,我想問咁樣,係咪抽曬d沙行清缸會比較重好?? 可以試[$#21523]加條食屎吊睇[$#21523]幫到幾多先....長遠黎講,可以就換缸或者加個濾桶插喉抽底屎(但係又可能連沙抽埋) :) | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-10 12:47 我就不用底沙,個人喜好干凈, 格仔版都5系好外眼姐B)幫到你解決去水問題, 買做流泵呀,包干干凈凈 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-10 12:54 七仔 wrote: cyc3705 wrote: 兩面都有洛水,為獨是下面冇囉 之前試過整大d梳佢,但已經沖過幾條細魚洛去 會唔會只單靠上面洛唔設水? 我似過下面洛水個個集制開到開大上面都係掂擔 多謝師兄讚賞^^ 重係新手,請多多指教 開左4個月缸啦 有藍咀,黃帝,北抖,火炭仙,藍紋,幾條開缸魔 36" 缸用PJ7500 足夠有餘.... 寸二落水還可以....水位到[$#25285]係因為滴溜槽無下吸同上入水梳片太粗去唔切水, 建議cut 晒d 梳片再去魚街膠片舖度尺造過2塊梳片黏上去, 唔會難做; 或者照Kai兄咁用格仔板代替; 但係, 如果梳片入面塊玻璃頂離[$#25285]底得1"就好可能無得救。滴溜槽無下吸會積屎係缸底, 造流泵好重要, 底沙亦幫到大忙.....好 !!! 7兄,D水唔清有好多眉粒,有冇計幫幫手呀 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-10 23:14 未養過食屎吊,係咪真係會食屎嫁?:O) 洛水問題都不大,最多用格仔板 但係缸底積屎真係好頭痛:~) 我加左個泵吹沙面,有d會吹到起,但d屎都總係上唔到上面 有時重吹到散曬攪到缸水好濁 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kin915 Posted on: 2009-03-10 23:37 cyc3705 wrote: 未養過食屎吊,係咪真係會食屎嫁?:O) 洛水問題都不大,最多用格仔板 但係缸底積屎真係好頭痛:~) 我加左個泵吹沙面,有d會吹到起,但d屎都總係上唔到上面 有時重吹到散曬攪到缸水好濁 食屎吊真係會食屎 建意你用清缸底咁會對魚好d | |
| 隙葡ㄩ 堤阨?觳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-03-11 01:05 kai1978 wrote: ほ豝 wrote: cyc3705 wrote: 卍瘨樓陔樆,?岆狟醱 眳ヶ?綎淕湮d忯,筍眒?_綎l?礩醫 蜁硐怷褫狪磏橀顈O阨? 扂侔綎狟醱醫阨??摩秶嶱善嶱湮奻醱飲S菽 嗣珴?倗?揗^^ 笭S陔忒,?嗣嗣硌諒 嶱酘4?堎詰徽 衄芅擋,S著,控順,鳶抰珈,芅慶,l嶱詰藹 36" 詰蚚PJ7500 逋藣唦N.... 渡媼邈阨?褫眕....阨弇善[$#25285]S秪曀恔鼤o狟柲肮奻輵晉慱疫契窏立簁倓, 膘荽cut 伄d 忯え婬任~誰糯え囈僅喜婖綎2K忯え薴奻, 蜁褣酕; 麼氪桽Kai倗鍼繪鵌訄撏杸; 筍S, 蝜忯え踼K產薛?褩[$#25285]菁腕1"憩疑褫夔o腕寰﹝舒闊羞o狟柲搪妧S詰菁, 婖霜掙疑笭猁, 菁伈砫芚蓬鬊.....疑 !!! 7倗,D阨蜁ь衄疑嗣羹薜,衄?虮笤 可以試[$#21523]諗諗...... 1/ 加大過濾循環 (污物盡快排走); 2/ 加造流泵 (減少缸內死位聚積污物); 3/ 加大UV (減少藻胞子); 4/ 加多幾層過濾白棉 (加強機械過濾能力); 5/ 避免過多啡苔積聚(啡苔過厚會脫落); 6/ 避免餵飼過量(食多痾多)。 :) | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-11 01:26 好多謝師兄俾咁多意見:) 1/ 加大過濾循環 (污物盡快排走); 係咪姐係要換化氮??/換上水泵? 2/ 加造流泵 (減少缸內死位聚積污物); 我想加多個MJ1200做流 會唔會勁得濟? 3/ 加大UV (減少藻胞子);氮 我有用緊臭氧:D | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kin915 Posted on: 2009-03-11 01:47 個人應為 水流強d無懷 重有好多好處 我40"用緊2個1100做流泵 都覺得都唔係好夠 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-03-11 02:18 cyc3705 wrote: 好多謝師兄俾咁多意見:) 1/ 加大過濾循環 (污物盡快排走); 係咪姐係要換化氮??/換上水泵? 2/ 加造流泵 (減少缸內死位聚積污物); 我想加多個MJ1200做流 會唔會勁得濟? 3/ 加大UV (減少藻胞子);氮 我有用緊臭氧:D 1-1/ 點講好 ? 都未知你想用咩泵, 可考慮上水泵流量 = 水量10倍左右(揚程越大越好); 化氮強d係好事..... 2-2/ 難講....唔知你上水泵點出水法 ? 我70"x30"x38"水高就用12000L x 2 + 20000L x 2.......唔覺太勁..... 3-3/ 個人覺得UV 比 O3 有用, 目的亦不大相同..... | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-11 08:18 哦 上面d師兄話pj7500 1,2"都夠洛,咪諗住換pj囉 12000 :O) 可唔可以由頭吹到尾? 之前諗住UV要用泵推煩d | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-11 11:01 UV邊洗煩呢,系個主泵出水口加個分叉加個閘制搞T, 12000L你就5好搞呀,等陣水去得切,水位高左T到條擔就麻煩 | |
| 隙葡ㄩ 堤阨?觳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-11 11:34 七仔 wrote: kai1978 wrote: ほ豝 wrote: cyc3705 wrote: 卍瘨樓陔樆,?岆狟醱 眳ヶ?綎淕湮d忯,筍眒?_綎l?礩醫 蜁硐怷褫狪磏橀顈O阨? 扂侔綎狟醱醫阨??摩秶嶱善嶱湮奻醱飲S菽 嗣珴?倗?揗^^ 笭S陔忒,?嗣嗣硌諒 嶱酘4?堎詰徽 衄芅擋,S著,控順,鳶抰珈,芅慶,l嶱詰藹 36" 詰蚚PJ7500 逋藣唦N.... 渡媼邈阨?褫眕....阨弇善[$#25285]S秪曀恔鼤o狟柲肮奻輵晉慱疫契窏立簁倓, 膘荽cut 伄d 忯え婬任~誰糯え囈僅喜婖綎2K忯え薴奻, 蜁褣酕; 麼氪桽Kai倗鍼繪鵌訄撏杸; 筍S, 蝜忯え踼K產薛?褩[$#25285]菁腕1"憩疑褫夔o腕寰﹝舒闊羞o狟柲搪妧S詰菁, 婖霜掙疑笭猁, 菁伈砫芚蓬鬊.....疑 !!! 7倗,D阨蜁ь衄疑嗣羹薜,衄?虮笤 可以試[$#21523]諗諗...... 1/ 加大過濾循環 (污物盡快排走); 2/ 加造流泵 (減少缸內死位聚積污物); 3/ 加大UV (減少藻胞子); 4/ 加多幾層過濾白棉 (加強機械過濾能力); 5/ 避免過多啡苔積聚(啡苔過厚會脫落); 6/ 避免餵飼過量(食多痾多)。 :) 1/我之前到系用緊11000L+3500L水泵,後來用2X11000L, 2/已有造流泵了, 3/我之前用18W,E+用25W,改左之後系好D, 4/E+白棉系比之前質量差,真的要加, 5/啡苔就好少,每星期都擦缸, 6/我缸好少魚,餵都好少。 thank 7兄 養魚好期怪,養開5死魚就用e+個方法養,千期5好改來改去, 我之前開缸就系冇想清楚就開,左改又改, 晒錢,晒時間,又死魚,有時搞5T搞成晚腰都直, 要問多D,看多D,有時要各位C兄煩D答下我[$#21707]D新仔, | |
| 隙葡ㄩ 堤阨?觳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-03-11 11:37 kai1978 wrote: 七仔 wrote: kai1978 wrote: ほ豝 wrote: cyc3705 wrote: 卍瘨樓陔樆,?岆狟醱 眳ヶ?綎淕湮d忯,筍眒?_綎l?礩醫 蜁硐怷褫狪磏橀顈O阨? 扂侔綎狟醱醫阨??摩秶嶱善嶱湮奻醱飲S菽 嗣珴?倗?揗^^ 笭S陔忒,?嗣嗣硌諒 嶱酘4?堎詰徽 衄芅擋,S著,控順,鳶抰珈,芅慶,l嶱詰藹 36" 詰蚚PJ7500 逋藣唦N.... 渡媼邈阨?褫眕....阨弇善[$#25285]S秪曀恔鼤o狟柲肮奻輵晉慱疫契窏立簁倓, 膘荽cut 伄d 忯え婬任~誰糯え囈僅喜婖綎2K忯え薴奻, 蜁褣酕; 麼氪桽Kai倗鍼繪鵌訄撏杸; 筍S, 蝜忯え踼K產薛?褩[$#25285]菁腕1"憩疑褫夔o腕寰﹝舒闊羞o狟柲搪妧S詰菁, 婖霜掙疑笭猁, 菁伈砫芚蓬鬊.....疑 !!! 7倗,D阨蜁ь衄疑嗣羹薜,衄?虮笤 可以試[$#21523]諗諗...... 1/ 加大過濾循環 (污物盡快排走); 2/ 加造流泵 (減少缸內死位聚積污物); 3/ 加大UV (減少藻胞子); 4/ 加多幾層過濾白棉 (加強機械過濾能力); 5/ 避免過多啡苔積聚(啡苔過厚會脫落); 6/ 避免餵飼過量(食多痾多)。 :) 1/我之前到系用緊11000L+3500L水泵,後來用2X11000L, 2/已有造流泵了, 3/我之前用18W,E+用25W,改左之後系好D, 4/E+白棉系比之前質量差,真的要加, 5/啡苔就好少,每星期都擦缸, 6/我缸好少魚,餵都好少。 thank 7兄 養魚好期怪,養開5死魚就用e+個方法養,千期5好改來改去, 我之前開缸就系冇想清楚就開,左改又改, 晒錢,晒時間,又死魚,有時搞5T搞成晚腰都直, 要問多D,看多D,有時要各位C兄煩D答下我[$#21707]D新仔, [img]http://chat4.aquarium.org.hk/chat/images/smilies/hoho.gif[/img][img]http://chat4.aquarium.org.hk/chat/images/smilies/hoho.gif[/img] | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-12 00:51 師兄 我綿兜用6塊綿唔知夠唔夠? 我唔係諗住用11000,上面師兄話7500 4出都ok ,咁我就諗住拆曬d梳用格仔板 唔知應唔應付到呢? 下次換水就抽曬d沙行清缸,希望可以解決到啦:( 師兄 重有想請問我個BM100+唔知點解會咁樣?d屎就永遠都積左係頂, 個杯d水次次打出黎都係藍色,點解? 我冇洛海水素,關唔關我d鹽都有元素事? 關唔關set高低問題?用左4個月到 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kin915 Posted on: 2009-03-12 01:18 cyc3705 wrote: 師兄 我綿兜用6塊綿唔知夠唔夠? 我唔係諗住用11000,上面師兄話7500 4出都ok ,咁我就諗住拆曬d梳用格仔板 唔知應唔應付到呢? 下次換水就抽曬d沙行清缸,希望可以解決到啦:( 師兄 重有想請問我個BM100+唔知點解會咁樣?d屎就永遠都積左係頂, 個杯d水次次打出黎都係藍色,點解? 我冇洛海水素,關唔關我d鹽都有元素事? 關唔關set高低問題?用左4個月到 想問問d泡去到個杯邊個位置 睇相d屎水好似希左d 試試教大小小化氮出水口 我用bm99d屎唔只積係頂,係成個杯頸位都有,正常的 而打出黎都係藍色而又無洛海水素,你有無落過[$#33647]或其他添加濟? 重有你會加幾多個做流泵? 我建意最好加兩個比較好 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-12 01:46 去到紅色個個位,已經係杯既一半,如果效大個出水d泡咪重低? 咁d屎咪會積左係個樽身度:O)? 我冇加過d咩呀...不過我覺得好似比我岩岩買返黎冇咁勁d泡 諗住加多個MJ1200 同埋而家個個吹缸底個個 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kin915 Posted on: 2009-03-12 02:13 cyc3705 wrote: 去到紅色個個位,已經係杯既一半,如果效大個出水d泡咪重低? 咁d屎咪會積左係個樽身度:O)? 我冇加過d咩呀...不過我覺得好似比我岩岩買返黎冇咁勁d泡 諗住加多個MJ1200 同埋而家個個吹缸底個個 一篇好好的文章 看完令我對化氮了解了 http://www.aquarium.org.hk/cgi-bin/ch/topic_show.cgi?id=29795&h=1&bpg=3&age=30 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: Angelfish1 Posted on: 2009-03-12 11:28 kin915 wrote: cyc3705 wrote: 去到紅色個個位,已經係杯既一半,如果效大個出水d泡咪重低? 咁d屎咪會積左係個樽身度:O)? 我冇加過d咩呀...不過我覺得好似比我岩岩買返黎冇咁勁d泡 諗住加多個MJ1200 同埋而家個個吹缸底個個 一篇好好的文章 看完令我對化氮了解了 http://www.aquarium.org.hk/cgi-bin/ch/topic_show.cgi?id=29795&h=1&bpg=3&age=30 篇文章唔錯! 不過點解要淡茶色先係適當, 但有些師兄強調廿四味既顏色! | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: kai1978 Posted on: 2009-03-12 13:27 kin915 wrote: cyc3705 wrote: 去到紅色個個位,已經係杯既一半,如果效大個出水d泡咪重低? 咁d屎咪會積左係個樽身度:O)? 我冇加過d咩呀...不過我覺得好似比我岩岩買返黎冇咁勁d泡 諗住加多個MJ1200 同埋而家個個吹缸底個個 一篇好好的文章 看完令我對化氮了解了 http://www.aquarium.org.hk/cgi-bin/ch/topic_show.cgi?id=29795&h=1&bpg=3&age=30 這篇文真的很有用,我用化氮真的不知道有甘多學問, BM有冇外置化氮的同幾多錢? | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2009-03-12 13:50 淡茶色 : 污物在較短時間內由氣泡帶至收集杯內(高水位), 大部分氣泡會在樽頸外壁爆破, 污物落入收集杯內。 廾四味 : 污物花較長時間由氣泡帶至樽頸內壁, 一直聚積至被氣泡推入收集杯內(低水位), 過程中因部分氣泡在樽頸內壁爆破, 污物因而回落到化氮樽身內重覆處理。 | |
| 回覆: 出水問題 | Copy to clipboard |
|
Posted by: cyc3705 Posted on: 2009-03-12 16:14 明白曬:D 唔該師兄 咁等我慢慢ste下先.. ;) | |

[Processing Time] User:0.36, System:0.03, Children of user:0, Children of system:0.01