Topic: 呢樽係咪硝化細菌? |
| 呢樽係咪硝化細菌? | Copy to clipboard |
|
Posted by: 多寶魚 Posted on: 2007-08-21 23:16 我見一些文章話活硝化細菌(液態)既保存日期比休眠既硝化細菌(粉狀) 既短,但係可以即時發揮效用,同埋正牌既硝化細菌係會有保存日期, 咁以下戈樽係咪硝化細菌呢?但係佢無保存日期,同埋倒出黎既顏色 係半透明且帶點紅色?係咪正常?(係戈間魚舖話比我聽呢樽就係架喇!) | |
| 回覆: 呢樽係咪硝化細菌? | Copy to clipboard |
|
Posted by: haiven Posted on: 2007-08-22 10:21 咦喂,呢支...........珊瑚糧黎個喎∼ 邊間魚舖咁無良! [img]http://www.aquarium.org.hk/attach/103865-DSCN3174-embed.JPG[/img] 我用呢支,魚街通街都係,$7一支,落一兩支就得,之後只有等。 唔使成日落,你日後如果要大量換水先落一支,平時買多幾支看下門口,我養左幾年魚,咁耐都係用左十幾支。 http://www.aquamacau.com/viewthread.php?tid=227 ZooPlex 濃縮動物性浮游生物 大少是800微米。海水水族系統第一瓶動物性浮游生物,ZoopPlex兼具所有生物工程中世界上人跡罕至區域的海洋動物性浮游生物。其生物體尺寸大約在800微米,是理想的濾食性海洋無脊椎浮游食物。提供高含量的Omega-3脂肪酸和類胡蘿蔔素。含有必要氨基酸、纖維素和高含量的楊色複合物。營養價值勝過於餵食豐年蝦甲殼類生物食物,或許可使用本產品替代餵食豐年蝦甲殼類。此品不含酵母及任何糖類。 用法 :搖勻後才使用。每50加侖水,用1至2茶匙 (= 5到10ml,1-2瓶蓋 ),每週使用數次,依生物密度而定。施於大水流處,最好是直接用針筒噴向目標。 | |
| 回覆: 呢樽係咪硝化細菌? | Copy to clipboard |
|
Posted by: football Posted on: 2007-08-22 10:49 個樽都寫住天然浮游物啦........... | |
| 回覆: 回覆: 呢樽係咪硝化細菌? | Copy to clipboard |
|
Posted by: 多寶魚 Posted on: 2007-08-22 22:42 football wrote: 個樽都寫住天然浮游物啦........... [/quote 我都唔識,佢話一樣架麻,佢講咪信佢囉! 點知比人[$#25598]笨!^_^! | |

[Processing Time] User:0.09, System:0, Children of user:0, Children of system:0