Topic: 加鹽份量 |
| 加鹽份量 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 多寶魚 Posted on: 2007-08-18 15:29 各位,我[$#21873][$#21873]造[$#21655]個新滴漏缸,size係30 x 22 x 29,沙缸係30 x 22 x 20, 咁跟住之前既公式,計好左放水量之後,咁d人工鹽應放多少呢? 有無得計? | |
| 回覆: 加鹽份量 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 七仔 Posted on: 2007-08-18 20:00 包裝袋/桶一定有說明指示。 | |
| 回覆: 加鹽份量 | Copy to clipboard |
|
Posted by: haiven Posted on: 2007-08-21 15:36 計?做咩要計?你無鹽度計咩?開到佢1.022咪得羅,唔使咁準既. | |
| 回覆: 回覆: 加鹽份量 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 多寶魚 Posted on: 2007-08-21 18:53 haiven wrote: 計?做咩要計?你無鹽度計咩?開到佢1.022咪得羅,唔使咁準既. 有,不過我通常都係先放2/3水係個缸到,再放適量既熱水係個桶到,然後先倒D鹽落個桶到,咁樣既方法可行嗎?有其他更正確既做法嗎? | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 加鹽份量 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 貓貓樣 Posted on: 2007-08-21 21:56 多寶魚 wrote: haiven wrote: 計?做咩要計?你無鹽度計咩?開到佢1.022咪得羅,唔使咁準既. 有,不過我通常都係先放2/3水係個缸到,再放適量既熱水係個桶到,然後先倒D鹽落個桶到,咁樣既方法可行嗎?有其他更正確既做法嗎? 其實無特定方法,各人開鹽方法都可以唔一樣,不過一定會選擇令自己做少[$#21874]功夫,所以計好一定水量再混和是較為恰當,唔使一路估估下,如果你有一個特定既容器用作開鹽用,這樣經過一兩次後,就會開始知道混和的份量是多少•••••不過是否需要用熱水開呢?!化學鹽在凍水的容解已經是很快,我想也需要用熱水吧,除了是冬天換水•••••• | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 加鹽份量 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 多寶魚 Posted on: 2007-08-21 22:57 貓貓樣 wrote: 多寶魚 wrote: haiven wrote: 計?做咩要計?你無鹽度計咩?開到佢1.022咪得羅,唔使咁準既. 有,不過我通常都係先放2/3水係個缸到,再放適量既熱水係個桶到,然後先倒D鹽落個桶到,咁樣既方法可行嗎?有其他更正確既做法嗎? 其實無特定方法,各人開鹽方法都可以唔一樣,不過一定會選擇令自己做少[$#21874]功夫,所以計好一定水量再混和是較為恰當,唔使一路估估下,如果你有一個特定既容器用作開鹽用,這樣經過一兩次後,就會開始知道混和的份量是多少•••••不過是否需要用熱水開呢?!化學鹽在凍水的容解已經是很快,我想也需要用熱水吧,除了是冬天換水•••••• 唔該!多謝你既答案 | |

[Processing Time] User:0.13, System:0, Children of user:0, Children of system:0