Topic: TECO TR-250 的用家

  Print this page

TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: ja1068
Posted on: 2007-05-17 22:41

想請教各位師兄對TR-20用後感覺,聽說TR-20是大陸造的它靜唔靜,制冷能力好唔好,用於幾多L水在1小時能降幾多度,散熱好唔好,come唔come用,有無一般大陸機咁食電和用後評價。多謝先!

回覆: TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: 小寶
Posted on: 2007-06-18 10:56

ja1068 wrote:
想請教各位師兄對TR-20用後感覺,聽說TR-20是大陸造的它靜唔靜,制冷能力好唔好,用於幾多L水在1小時能降幾多度,散熱好唔好,come唔come用,有無一般大陸機咁食電和用後評價。多謝先!



回覆: TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: 小寶
Posted on: 2007-06-22 15:01

ja1068 wrote:
想請教各位師兄對TR-20用後感覺,聽說TR-20是大陸造的它靜唔靜,制冷能力好唔好,用於幾多L水在1小時能降幾多度,散熱好唔好,come唔come用,有無一般大陸機咁食電和用後評價。多謝先!



我剛買部TR-15試[$#21655]幾曰, 靜就幾靜但制冷就比想像中差, 我缸500l水set27+/1度每次[$#30528]機(降1度)都要兩個幾鐘先致停, 是否部機有問題[$#35831]各位師兄給些意見

回覆: TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: DANNY_WONG
Posted on: 2007-08-15 18:05

ja1068 wrote:
想請教各位師兄對TR-20用後感覺,聽說TR-20是大陸造的它靜唔靜,制冷能力好唔好,用於幾多L水在1小時能降幾多度,散熱好唔好,come唔come用,有無一般大陸機咁食電和用後評價。多謝先!




我於6月份買了TR-20, 我個TANK大約600L水, O.K.啦, 算系靜. 但屋內都好熱. 無辦法, 始終系水冷. 我SET 25度, 水冷26度停機.個TANK27度. 即系相差2度.

回覆: TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: fish9277
Posted on: 2008-08-26 21:56

我用左部 TR20 3個月,500L 水 制冷 ok,冇咩問題,只係制冷開機時及關機時候 有 chop 一聲,set 25 度,魚缸 25度,不過間屋就好熱,當回家後開冷氣,部水冷就好少開機。另外試過 set 27 度,當回家開冷氣後直至關家中冷氣,水冷沒有開機,用後感幾好。

回覆: TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: kamba
Posted on: 2009-01-02 19:37

但TR-20有冇得SET多過+1開機啊??

回覆: TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: lofish
Posted on: 2009-04-16 09:04

YES, YOU CAN HOLD THE'SET' SWITCH 10 SECOND, YOU MAY SET THE
HYSTERESI FROM 0-10 .

回覆: TECO TR-250 的用家 Copy to clipboard
Posted by: kelmag
Posted on: 2010-08-31 13:44

TR20運作時, 請問機身會否燙手,
謝謝

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:1.21, System:0.14, Children of user:0.01, Children of system:0.03


請大家技持更換新主機啦, 多謝!