Topic: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!!

  Print this page

我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! Copy to clipboard
Posted by: teruyume
Posted on: 2007-01-26 13:35

請問有無人知我d珊瑚咩野事呀..
成個明明熒光綠同粉紅色..
但係無啦啦個邊果度出現啡色
唔知係咪枯或死緊...
如果死緊有無辦法整番生佢或者整走d啡色呢??

我個魚缸先得3個禮拜.呢隻珊瑚買左都唔夠一個禮拜就甘樣...
係咪我d水有問題.......

仲有一個問題...
魚缸d石 ....明明白色(因為新石會白色) ...個賣魚佬話遲d石會變紅色
但係一夜之間..好多石變晒啡色..連我d寄居蟹殼都變埋啡色???
d石仲有小小紅色添...唔知果d係紅苔定自然紅色既野...
係咪我d水好唔掂???

回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2007-01-26 13:56

呢度有好多文章都好有用,可以學到好多野,我最初係度都睇左一年先開缸,不如你花時間學下野先啦。
水都唔養就買野,你只會係咁?錢。

魚缸d石 ....明明白色(因為新石會白色) ...個賣魚佬話遲d石會變紅色


死石/假石先會白色。
但係一夜之間..好多石變晒啡色..連我d寄居蟹殼都變埋啡色???


爆啡苔羅。
d石仲有小小紅色添...唔知果d係紅苔定自然紅色既野...


得三個星期,邊有咁快出紅苔丫。
係咪我d水好唔掂???


都好明顯啦下話。

回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! Copy to clipboard
Posted by: teruyume
Posted on: 2007-01-30 01:57

你睇成年先開缸就唔係人人都要架!!
我D水都甘啦!仲要等幾耐呀~
Nh3,NO2 0
No3 10
PO4 0.3
pKH 11
salt 1.023~1.024
temperature 23~25C
又唔比我已經睇左3年架? omfg
唔想答人 仲要係到串 你D時間都好鬼死寶貴wo
有時間唔去睇下人地點解兩個禮拜都開到水... .... ...
我夠知係爆啡苔啦 問下點解d寄居蟹殼都變埋啡色唔得架!!

***非建設性,嚴禁回答***

回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! Copy to clipboard
Posted by: paullo
Posted on: 2007-01-31 23:04

:D 老兄:

*** 如果老兄吾 ARM 睇,當小弟無 post 過,一星期後會自動清除***

:D :D :D

回覆: 回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! Copy to clipboard
Posted by: iczfirz
Posted on: 2007-01-31 23:30

teruyume wrote:
唔想答人 仲要係到串 你D時間都好鬼死寶貴wo




我回應目的... 都唔係好清楚... 可以當我路過... 可以當我透明... 亦可以當我自言自語打緊Wii.
大家都係上黎溝通一下... 分享一下心得... 我唔覺得佢串你... 而我覺得佢真係答緊你.. 你細味一下啦朋友... 凡事向好方面看... Be nice [$ Positive thinking.. ])

回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! Copy to clipboard
Posted by: normanx7
Posted on: 2007-02-18 02:28

果然夠中立喎,K仔老豆,我都係比好多人串魚蛋串左好耐,我都睇左差唔多6個月先開缸開始養水,我之前都唔養水就加魚,之後我就開始養水,宜家軟體同魚都生得好好,養魚喱家野唔急得嫁;) 但係三星期既水始終唔穩定,三個星期我就會加下蝦蝦喱D生物養,跟住就葵,之後再加其他野,成個程序大約都要5,6個月,可能再多D

回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! Copy to clipboard
Posted by: 貓貓樣
Posted on: 2007-02-18 03:30

呵呵•••••呀胡[$#39929]•••••呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵•••••

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.02, System:0, Children of user:0, Children of system:0


請大家技持更換新主機啦, 多謝!