Topic: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! |
| 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! | Copy to clipboard |
|
Posted by: teruyume Posted on: 2007-01-26 13:35 請問有無人知我d珊瑚咩野事呀.. 成個明明熒光綠同粉紅色.. 但係無啦啦個邊果度出現啡色 唔知係咪枯或死緊... 如果死緊有無辦法整番生佢或者整走d啡色呢?? 我個魚缸先得3個禮拜.呢隻珊瑚買左都唔夠一個禮拜就甘樣... 係咪我d水有問題....... 仲有一個問題... 魚缸d石 ....明明白色(因為新石會白色) ...個賣魚佬話遲d石會變紅色 但係一夜之間..好多石變晒啡色..連我d寄居蟹殼都變埋啡色??? d石仲有小小紅色添...唔知果d係紅苔定自然紅色既野... 係咪我d水好唔掂??? | |
| 回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! | Copy to clipboard |
|
Posted by: haiven Posted on: 2007-01-26 13:56 呢度有好多文章都好有用,可以學到好多野,我最初係度都睇左一年先開缸,不如你花時間學下野先啦。 水都唔養就買野,你只會係咁?錢。 魚缸d石 ....明明白色(因為新石會白色) ...個賣魚佬話遲d石會變紅色 死石/假石先會白色。 但係一夜之間..好多石變晒啡色..連我d寄居蟹殼都變埋啡色??? 爆啡苔羅。 d石仲有小小紅色添...唔知果d係紅苔定自然紅色既野... 得三個星期,邊有咁快出紅苔丫。 係咪我d水好唔掂??? 都好明顯啦下話。 | |
| 回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! | Copy to clipboard |
|
Posted by: teruyume Posted on: 2007-01-30 01:57 你睇成年先開缸就唔係人人都要架!! 我D水都甘啦!仲要等幾耐呀~ Nh3,NO2 0 No3 10 PO4 0.3 pKH 11 salt 1.023~1.024 temperature 23~25C 又唔比我已經睇左3年架? omfg 唔想答人 仲要係到串 你D時間都好鬼死寶貴wo 有時間唔去睇下人地點解兩個禮拜都開到水... .... ... 我夠知係爆啡苔啦 問下點解d寄居蟹殼都變埋啡色唔得架!! ***非建設性,嚴禁回答*** | |
| 回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! | Copy to clipboard |
|
Posted by: paullo Posted on: 2007-01-31 23:04 :D 老兄: *** 如果老兄吾 ARM 睇,當小弟無 post 過,一星期後會自動清除*** :D :D :D | |
| 回覆: 回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! | Copy to clipboard |
|
Posted by: iczfirz Posted on: 2007-01-31 23:30 teruyume wrote: 唔想答人 仲要係到串 你D時間都好鬼死寶貴wo 我回應目的... 都唔係好清楚... 可以當我路過... 可以當我透明... 亦可以當我自言自語打緊Wii. 大家都係上黎溝通一下... 分享一下心得... 我唔覺得佢串你... 而我覺得佢真係答緊你.. 你細味一下啦朋友... 凡事向好方面看... Be nice [$ Positive thinking.. ]) | |
| 回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! | Copy to clipboard |
|
Posted by: normanx7 Posted on: 2007-02-18 02:28 果然夠中立喎,K仔老豆,我都係比好多人串魚蛋串左好耐,我都睇左差唔多6個月先開缸開始養水,我之前都唔養水就加魚,之後我就開始養水,宜家軟體同魚都生得好好,養魚喱家野唔急得嫁;) 但係三星期既水始終唔穩定,三個星期我就會加下蝦蝦喱D生物養,跟住就葵,之後再加其他野,成個程序大約都要5,6個月,可能再多D | |
| 回覆: 我d珊瑚係咪死緊??我d水係咪好唔掂??HELP!!! | Copy to clipboard |
|
Posted by: 貓貓樣 Posted on: 2007-02-18 03:30 呵呵•••••呀胡[$#39929]•••••呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵••••• | |

[Processing Time] User:0.02, System:0, Children of user:0, Children of system:0