Topic: DSB

  Print this page

DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-27 14:55

我想問一問 DSB 是不是只 5-6 吋的沙就是 DSB 嗎?

沙的大小又是幾多呢!

多謝大家幫忙。

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: cyc
Posted on: 2002-09-27 15:01

最少4寸啦!用最細粒那隻為佳。

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-27 15:19

最少4寸啦!用最細粒那隻為佳。

就是這樣,用後會否清洗砂床,它的好處又是什麼呢!

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-27 17:05

用後會否清洗砂床

呢句唔明。

DSB主要是培養厭氧菌之用,而此菌可降低由魚類的糞便尿液,食物殘渣等有機癈物產生出來的No3。
用最細粒那隻為佳,因為空隙少,空氣也相對少,所以較佳。厚沙底,不要翻動,因不能讓空氣進入,像菲林不能見光一樣,兩三個月後,菌自然出現。
日子耐左,會有生物出現沙床,例如蟲及蚯蚓等,如到此階段,即你的DSB成功了。

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: qqleo
Posted on: 2002-09-27 22:23

haiven ~
日子耐左,會有生物出現沙床,例如蟲及蚯蚓等,如到此階段,即你的DSB成功了 <== ???? 唔係要落活沙先至有這些生物出現既咩 ???
謝謝回覆 :D

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-28 10:28

唔係要落活沙先至有這些生物出現既咩 ???

如要落活沙,咪變成活沙過濾?這樣咪要在底層加充水層?
會否變成UGF?

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-28 11:10

haiven 兄:
厭氧菌?
這樣底層咪成缺氧區,會不會發黑?
又不可翻動沙層,會不擴散開?

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-28 11:24

qqleo,之前在此同魚友討論過何謂活沙。
沙,是不會活的,活的是沙中的生物及細菌,沙買回來時可能已經有蟲卵在內,所以當你運作一段時間後,蟲便會出現(即成長到你用眼可見的程度),並不是你一放"活沙"在缸內便有DSB的效果。
ivan,不錯,我的是會有充水層,我想水的流動比較大及不想污漬聚於沙底,所以用此方法,我會考慮在沙缸做DSB的,詳情請參看:
http://www.aquarium.org.hk/cgi-bin/ch/topic_show.cgi?id=2121&h=1&bpg=3&age=0

回覆: 回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-28 11:27

ivan wrote:
haiven 兄:
厭氧菌?
這樣底層咪成缺氧區,會不會發黑?
又不可翻動沙層,會不擴散開?



沒錯,是會發黑的缺氧區,所以我咪將底床升高來避免羅[$#8764][$#8764]
你set好左就咪鬼搞佢喇,一有空氣(即氧氣)入左去就會有大量厭氧菌死亡,直接破壞你個DSB架喇[$#8764][$#8764]

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-28 12:10

haiven 兄:
我是一名初哥,不是十分明白你所講?

( 所以我咪將底床升高來避免羅 )

將底床升高是什麼意思?可否說明白一點!

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: franng
Posted on: 2002-09-28 12:17

有沒有去過海域?
佢地個沙缸就係用羇SB.
用個架升高1吋度.
可以走去睇睇.

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: brendan5
Posted on: 2002-09-28 13:04

franng:
是誰說海域個沙缸係DSB.?

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: brendan5
Posted on: 2002-09-28 13:06

8Dhavien:
dsb不應發黑的........如發黑..........:})...........衰左la
p.s.你都學野得幾快wor~...hehe........愚子可教也:P:P:P:I:D

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: iwave
Posted on: 2002-09-28 14:51

會唔會我地食水中已有好多生物蛋蛋呢
其實D沙都係濕濕地可能亦有蛋蛋
空氣亦會有

你冇試過煮完野唔洗"嘔"到成煲都係蟲蟲啊

回覆: 回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-28 14:56

iwave wrote:
會唔會我地食水中已有好多生物蛋蛋呢
其實D沙都係濕濕地可能亦有蛋蛋
空氣亦會有

你冇試過煮完野唔洗"嘔"到成煲都係蟲蟲啊




老實講,真係未試過∼∼亦唔想試∼xx(

回覆: 回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-28 15:01

brendan5 wrote:
8Dhavien:
dsb不應發黑的........如發黑..........:})...........衰左la
p.s.你都學野得幾快wor~...hehe........愚子可教也:P:P:P:I:D




多謝糾正∼8D
係呀,自從我食左賴尿牛丸之後,讀書聰明左,自信心都番晒埋黎呀∼∼:D:D:D

回覆: 回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-28 15:13

ivan wrote:
haiven 兄:
我是一名初哥,不是十分明白你所講?

( 所以我咪將底床升高來避免羅 )

將底床升高是什麼意思?可否說明白一點!




首先用膠喉又好,黐玻璃又好,在缸底一寸位上加一格仔板,上面舖一塊棉(或可以隔沙但唔隔水既材料),然後先至舖沙,咁沙同缸底就有一寸沒有東西的空間,水便可以流落去,同時又要做一個下滴流位,將該空間的水自然地回升上水面,繼而進入上滴流位。

好難用文字講得你明,不過我現家set緊缸,影D相上黎比你睇啦∼∼但要等一下了。:P:P

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: stream
Posted on: 2002-09-28 23:08

haiven:
那你說的不就是活沙過濾法嗎? 我在這個sitewww.ph84.idv.tw/aqudata/aqudata-c/aqudata-c-6.php看到的. 現extract site 入面個圖來discuss鵀n嗎?
according to the web site 活沙過濾法有3層,最低的就是充水層(如你所說), please correct me if I am wrong.

[img]C:\WINDOWS\Desktop\aqudata-c6-1.gif[/img]

各位前輩:
我也想set DSB, 但看了很多discussions 和其他的sites,還是有一些不clear. 下面是我的understanding 和plan, 請幫忙指教是不是OK. 多謝in advance. (因我6個月前用過殺菌水,之後都反缸, 但珊瑚沙may be吸收了殺菌水, even 我用清水洗過, 又過了6個月, 現在放海葵, 海星, 食苔螺, 一晚就死, 反正都要change沙, 所以想轉DSB)

我的understanding:
1. 上面說的是活沙過濾法
2. DSB是只有一層沙, 我read過這堛榛iscussions, 有些前輩是在主缸做,有人在沙缸做.

[img]C:\WINDOWS\Desktop\tank.bmp[/img]

我的plan:
(note: 我只有一主缸, FOT, 36” X 20”高 X 14.5”, 用UGF, 2吋粗珊瑚沙和濾桶, 氣木skimmer, 6個月前反缸re-set到現在都無死魚, 有些魔, 炮彈 用來開缸, 仙魚(籃紋,籃面,毛巾)3個月,現在OK, by the way, 36" 缸用DSB太細嗎?)
1. 到FS買sugar size沙回家(備用, volume 是可在我缸放3吋)
2. Friday放工到FS買D生物石放在主缸
3. 星期六找個小人到and clean的沙灘 “butt”些沙回家 (在潮退時在淺水的area”butt” 一D和反開些石 ”butt”一D, volume是可在我缸放1吋), 回家放在桶中,開些咸水浸著到Sunday, 之後洗sugar size沙 (註: 話時話, anyone 聽過東龍島?有沙灘嗎?clean?)
4. Sunday, “butt” 所有魚,生物石and缸中的水到膠桶 and connect 濾桶
5. 之後清主缸 (that is take away 所有水,沙,底喉,潛水pump … everything)
6. 放已洗的sugar size 沙到缸中(3吋), 在上面放在沙灘”butt”的沙(1吋),開咸水到一半,加箘水…etc, 打氣, 放D魔, 炮彈and之前在缸中的水到缸中,過幾個hours.
7. 如D魔, 炮彈唔死, 放D仙and the rest 之前在缸中的水 back 到主缸, reconnect濾桶, 完事, 過 1 week 冇事就打report回來
8. 如D魔, 炮彈死, “na” “na” 林把仙魚拿到friend 家中, 希望still有生全機會,之後再plan.

各位有何 comments? 請多多指教.

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: stream
Posted on: 2002-09-28 23:12

貼唔到圔? how to 貼? search 過site and 之前discussions 都search 唔到辨法,但好像又見過 !

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-28 23:37

stream,我所說的沙只for我裝飾之用,它有沒有活沙過濾的功能我可不理會,有就有,冇就冇,那不是我主要的過濾系統,我這樣做只是不想沙底有污漬而已。(有多樣過濾咪重好:D)
但我還未知是否會設DSB,如真會設的話,我會設在沙缸。

另外貼圖方面,你一定對internet不太熟識了是嗎? [img]C:\WINDOWS\Desktop\aqudata-c6-1.gif[/img]
這樣是不能貼圖的,因你的link只是指去你自己部電腦的C drive,試問我們怎能connect到你家裡的電腦上呢?你應先將圖放在一個可用browser去到的固定地方才可,是這樣寫的:
[img]圖在互聯網上的固定地方,即http://...............[/img],便會出現:
[img]http://www.aquarium.org.hk/attach/2808-fish-embed.gif[/img]
你不一定要用[img]來貼圖,你可用attach的形式將你的圖貼出來,即你留言的字框下面有個叫附檔的空格。

icz,唔好意思,借個圖黎做教材[$#8764][$#8764][$#8764]:D:D:D

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: iczfirz
Posted on: 2002-09-28 23:59

haiven.. 唔洗咁客氣.. 除便啦:D:D

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: brendan5
Posted on: 2002-09-30 01:04

[img]http://www.aquarium.org.hk/attach/1509-DSC00102-embed.JPG[/img]

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ken3210
Posted on: 2002-09-30 01:49

我的活沙層同brendan5 做法一樣...
但兩條"藍絲絨"找地盤弄開第一層沙.....:(:(:!(:!(:!(:!(
使n0.3 好多時keep 在 10....有無辦法呀.....:D:D:D
還有d菇類0養0縮水..(:(:!(:!(:
請各位前輩指點一下...使我d菇類可快高長大;););):P:P:P

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-30 10:11

brendan5 兄 :

想問一下,你的活沙過濾運作了多久?

效果如何?

而在沙層上需不需要加泵做水流?

可否首看一看你的魚缸全相?

                                                                        

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-30 13:13

b女已經重新設缸,呢個應該係舊野黎。

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-30 14:51

這樣haiven 兄,你可否答我的問題????????????????

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-09-30 15:53

ho! brendan5 完來係女仔?

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: haiven
Posted on: 2002-09-30 17:02

sorry,我未玩過活沙過濾,答唔到你。

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: ivan
Posted on: 2002-10-01 10:33

有冇人玩過活沙過濾,可答我的問題????????????????

活沙過濾效果如何?

而在沙層上需不需要加泵做水流?

回覆: DSB Copy to clipboard
Posted by: stream
Posted on: 2002-10-03 23:27

Cody,
Very very clear. Thanks very very much.
(p.s. sorry my China hand write board is not working, and I can't type Chinese)

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.69, System:0.08, Children of user:0.01, Children of system:0.03


請大家技持更換新主機啦, 多謝!