Topic: 白點問題

  Print this page

白點問題 Copy to clipboard
Posted by: bonniecheng928
Posted on: 2006-03-05 21:56

1.我想問下我有一條金魚,佢有白點,咁會唔會傳染呀?
2.我見佢有白點,咁就買左一隻藥叫"魚快治"。我想問下可唔可以put 左藥入去即刻put fish food 入去?
3.患左白點會唔會死?
4.患上白點大約幾時先好番???
5.重有唔該換水換幾多至好?我個缸有22L水
新手多問題,唔該~

回覆: 白點問題 Copy to clipboard
Posted by: Saltfishman
Posted on: 2006-03-06 00:06

找錯link,不過都話你知, add 粗 sait , 30度水 ,about 3-5曰 will ok. don't 餵食

回覆: 白點問題 Copy to clipboard
Posted by: goodmen
Posted on: 2006-03-06 00:06

1. 見到白點..已是白點蟲的卵子....所以白點蟲已鑽入魚身....有卵子在表皮排出...當然有傳染性....
2. 下藥後要做的事是打氣....有病的魚已經沒有食慾....但無病的也要吃啊....
3. 甚麼魚病都會令魚死亡....白點當然會
4. 白點蟲會一直奇生在魚體....就算醫好....祇要有新魚入缸...或水質轉壞....牠又會重生....根治是無可能.....但改善魚缸環境...例如不要養得太迫...食物吃不完要拿走...換水要隔晚...冬天加暖..夏天減溫....白點蟲不會作惡的
5. 一星期5%, 一個月20%,

回覆: 白點問題 Copy to clipboard
Posted by: Saltfishman
Posted on: 2006-03-06 00:12

goodman , bonniecheng928 話金魚喎!

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.61, System:0.06, Children of user:0, Children of system:0.03


請大家技持更換新主機啦, 多謝!