Topic: 終於都要向現實底頭…… |
| 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 00:40 由於個缸長期受到白點的困擾…因此我準備落除白點藥…. 因此要清走養左年幾至6個月的軟體…..希望大家做好心收留佢地…. 綠色姑最小有11個頭…連石….$50 管蟲7支分別已貼兩舊石上佈有6隻顏色..(其中一隻係白色).…..$60 黃色管蟲原裝生於石上…….$30 紅色海星大約4吋…$60 黃色地毯葵連有十幾不知名的姑仔及葵蟹…….$60 醫生蝦如果捉到………$30 一次過全部要晒優先….澳門交收…. | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 00:41 管蟲7支分別已貼兩舊石上佈有6隻顏色..(其中一隻係白色).…..$60 | |
| 回覆: 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 00:42 管蟲7支分別已貼兩舊石上佈有6隻顏色..(其中一隻係白色).…..$60 | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 00:42 黃色管蟲原裝生於石上…….$30 | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 00:43 [紅色海星大約4吋…$60 | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 河馬 Posted on: 2006-01-15 00:44 真係平如果是在香港我一定買。 | |
| 回覆: 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 00:44 黃色地毯葵連有十幾不知名的姑仔及葵蟹…….$60 | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 00:45 醫生蝦如果捉到………$30 | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 白熊 Posted on: 2006-01-15 09:46 其實無哂D魚既話, 一個月之後D白點都會死架啦....唔係咩.... | |
| 回覆: 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 22:12 白熊 wrote: 其實無哂D魚既話, 一個月之後D白點都會死架啦....唔係咩.... 咁即是係要我開多一個魚缸.......你想我..死咩... | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 白熊 Posted on: 2006-01-15 22:25 你D相唔見有魚....以為........:P | |
| 回覆: 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 22:38 白熊 wrote: 你D相唔見有魚....以為........:P 有時我都諗..d魚一次過會部死晒...重好攪d.... | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: nazis2004 Posted on: 2006-01-15 23:27 澳門... | |
| 回覆: 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-15 23:45 nazis2004 wrote: 澳門... 係呀....有無人要.... | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: hungkei Posted on: 2006-01-16 18:30 個18吋rt缸又無位,個新缸開左無四日,仲未爆紅,水質未掂,唔係我實要... | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: magdon Posted on: 2006-01-16 23:48 吾......................馬交.............! 等我搭直升機過去買先^^! | |
| 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: lamk Posted on: 2006-01-17 12:02 我想要你d 野呀.....^^ 不過 係香港就 好了...^^" | |
| 回覆: 回覆: 終於都要向現實底頭…… | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交仔 Posted on: 2006-01-19 00:56 最後兩日.....如果重係無人要...星期六...我會去魚舖寄賣.... | |

[Processing Time] User:0.02, System:0, Children of user:0, Children of system:0