Topic: 不救仙,則升仙?

  Print this page

不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 10:11

我d仙魚呢幾日好大問題呀!!!

阿拉伯同藍圈好似有朦眼同少少突眼
藍圈同藍紋出晒水印
太后生石
仲全部都有白點添

我都唔知點喇....突然間咩野都爆晒出黎

我check過
no2 =0
no3 <5
pH 7.8←平時都係7.8,我次次加完buffer都會變返7.8

各放高人麻煩救下佢地啦.....我要做d咩好呀
我都換過水架喇

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: axisyim
Posted on: 2005-10-09 10:37

搞掂個PH先啦, 7.8都得? :(

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 10:50

佢地都生活左係7.8既日子好耐

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: kurtkurt
Posted on: 2005-10-09 11:01

PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎?
如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它?
換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀?
請留意各方有冇出錯啦
其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦.
暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10%

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: axisyim
Posted on: 2005-10-09 11:01

問題就係連藍圈都出水印呢...
睇你提供既資料, D水唔掂既原因係PH (正常係8.2~8.4)
其次係NO3 (唔係好信FOT可以咁低), 可能硝化菌/生物環唔夠 :D

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 11:12

axisyim wrote:
問題就係連藍圈都出水印呢...
睇你提供既資料, D水唔掂既原因係PH (正常係8.2~8.4)
其次係NO3 (唔係好信FOT可以咁低), 可能硝化菌/生物環唔夠 :D




唔係架,我有珊瑚同魚架

咁我可以點做先升返做8.2
我加完buffer都會低返落黎:(

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 11:17

kurtkurt wrote:
PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎?
如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它?
換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀?
請留意各方有冇出錯啦
其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦.
暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10%




我用ph test kit架咋

我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:(

s.g係咪咸度?
1.023 呀
咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢?
但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變

冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: axisyim
Posted on: 2005-10-09 11:22

你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8

先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester)
再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :)

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: kurtkurt
Posted on: 2005-10-09 11:27

Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎?
如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它?
換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀?
請留意各方有冇出錯啦
其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦.
暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10%




我用ph test kit架咋

我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:(

s.g係咪咸度?
1.023 呀
咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢?
但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變

冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死


換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 11:37

kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎?
如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它?
換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀?
請留意各方有冇出錯啦
其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦.
暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10%




我用ph test kit架咋

我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:(

s.g係咪咸度?
1.023 呀
咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢?
但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變

冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死


換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀




新水藥劑你會見到ORP急降搶氧←呢度唔係好明,同埋咩係orp:?)

但係我d新水加左salt之後會加aqua safe,枝野話可以中和cl同埋heavy metal
咁我咪唔放過夜水囉

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 11:39

axisyim wrote:
你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8

先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester)
再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :)




oh my god...早知尋日買....又要出魚街....

不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫
例如咩buffer同咩tester

我宜家屋企得ph,no2,no3 tester
仲有枝就用完o既ph buffer

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: kurtkurt
Posted on: 2005-10-09 11:43

Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎?
如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它?
換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀?
請留意各方有冇出錯啦
其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦.
暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10%




我用ph test kit架咋

我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:(

s.g係咪咸度?
1.023 呀
咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢?
但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變

冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死


換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀




新水藥劑你會見到ORP急降搶氧←呢度唔係好明,同埋咩係orp:?)

但係我d新水加左salt之後會加aqua safe,枝野話可以中和cl同埋heavy metal
咁我咪唔放過夜水囉


aqua safe = 新水藥劑
ORP = 氧化還完電位 ( 水中可溶氧度, 留意不代表含氧量喎 )
改返放過夜水打氣啦好好好多呀
你又珊瑚又魚呀:}) :}) :})

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: kurtkurt
Posted on: 2005-10-09 11:48

Buzz Lightyear wrote:
axisyim wrote:
你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8

先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester)
再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :)




oh my god...早知尋日買....又要出魚街....

不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫
例如咩buffer同咩tester

我宜家屋企得ph,no2,no3 tester
仲有枝就用完o既ph buffer




有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐
RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 11:48

kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎?
如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它?
換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀?
請留意各方有冇出錯啦
其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦.
暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10%




我用ph test kit架咋

我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:(

s.g係咪咸度?
1.023 呀
咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢?
但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變

冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死


換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀




新水藥劑你會見到ORP急降搶氧←呢度唔係好明,同埋咩係orp:?)

但係我d新水加左salt之後會加aqua safe,枝野話可以中和cl同埋heavy metal
咁我咪唔放過夜水囉


aqua safe = 新水藥劑
ORP = 氧化還完電位 ( 水中可溶氧度, 留意不代表含氧量喎 )
改返放過夜水打氣啦好好好多呀
你又珊瑚又魚呀:}) :}) :})




如果換1/3缸水o既話邊有咁多容器俾我返過夜呀xx(

咁咪即係話我宜家d水唔夠氧囉?

唔緊要o既,我d草皮開得好靚丫,d仙又唔食,係d鈕扣唔開姐.....:)

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 11:51

kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
axisyim wrote:
你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8

先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester)
再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :)




oh my god...早知尋日買....又要出魚街....

不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫
例如咩buffer同咩tester

我宜家屋企得ph,no2,no3 tester
仲有枝就用完o既ph buffer




有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐
RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca




ph表係買好似枝thermometer個隻定係大大舊個隻?
kalkwasser係咪即係kh buffer?

p.s我缸係200L左右

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: kurtkurt
Posted on: 2005-10-09 12:14

Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
axisyim wrote:
你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8

先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester)
再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :)




oh my god...早知尋日買....又要出魚街....

不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫
例如咩buffer同咩tester

我宜家屋企得ph,no2,no3 tester
仲有枝就用完o既ph buffer




有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐
RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca




ph表係買好似枝thermometer個隻定係大大舊個隻?
kalkwasser係咪即係kh buffer?

p.s我缸係200L左右


大大舊個隻, 我用Sega
kalkwasser唔係kh buffer, 不過你係同時KH & PH兩樣都升的

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 12:22

kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
Buzz Lightyear wrote:
axisyim wrote:
你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8

先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester)
再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :)




oh my god...早知尋日買....又要出魚街....

不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫
例如咩buffer同咩tester

我宜家屋企得ph,no2,no3 tester
仲有枝就用完o既ph buffer




有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐
RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca




ph表係買好似枝thermometer個隻定係大大舊個隻?
kalkwasser係咪即係kh buffer?

p.s我缸係200L左右


大大舊個隻, 我用Sega
kalkwasser唔係kh buffer, 不過你係同時KH & PH兩樣都升的




大大舊好貴:(
咁係咪我落左kalkwasser就可以唔洗再落ph buffer:?)

kalkwasser係咩牌子的?

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 12:49

post魚缸 相上來看看先啦,白熊教的 :D

叫你加石灰水呀,石灰水唔單只用來keep PH,同時石灰水有淨化水質作用o架. 你D問題PH低我試過兩次仲兩鑊添,D魚仲死晒.第一鑊換水,D魚照死,第二鑊加PH Buffer無用,D魚照死. 你現在無o野搞,等D魚死哂(可能有一兩條生存到),之後整個自動加水器倒入石灰水來補充蒸法的水. 過兩三個月再加魚啦,包掂!

PS:珊瑚缸唔知得唔得,葵缸魚缸實得.

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 12:57

deechand wrote:
post魚缸 相上來看看先啦,白熊教的 :D

叫你加石灰水呀,石灰水唔單只用來keep PH,同時石灰水有淨化水質作用o架. 你D問題PH低我試過兩次仲兩鑊添,D魚仲死晒.第一鑊換水,D魚照死,第二鑊加PH Buffer無用,D魚照死. 你現在無o野搞,等D魚死哂(可能有一兩條生存到),之後整個自動加水器倒入石灰水來補充蒸法的水. 過兩三個再加魚啦,包掂!

PS:珊瑚缸唔知得唔得,葵缸魚缸實得.




等魚死?
唔好玩啦

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 13:00

病魚相片無?主缸有無珊瑚骨,生物石,沙床?

唔係玩,你有地方,就撈D病魚出來一筒筒隔開來養,日日換水來救魚.無就只有等死.在這時間內搞好缸內水質.

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 13:07

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
post魚缸 相上來看看先啦,白熊教的 :D

叫你加石灰水呀,石灰水唔單只用來keep PH,同時石灰水有淨化水質作用o架. 你D問題PH低我試過兩次仲兩鑊添,D魚仲死晒.第一鑊換水,D魚照死,第二鑊加PH Buffer無用,D魚照死. 你現在無o野搞,等D魚死哂(可能有一兩條生存到),之後整個自動加水器倒入石灰水來補充蒸法的水. 過兩三個再加魚啦,包掂!

PS:珊瑚缸唔知得唔得,葵缸魚缸實得.




等魚死?
唔好玩啦




o個skimmer好似無嘜效能??

你個硫磺珠NO3化除器出水PH多少??

有幾多Lite環??

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 13:21

係啵,要post佢地個病樣

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 13:29

硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 13:39

唔係啵
我係得D仙魚出問題咋啵
其他魚都冇事
而且D仙魚仲係食得屙得好游得

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 13:41

Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 13:44

Buzz Lightyear wrote:
唔係啵
我係得D仙魚出問題咋啵
其他魚都冇事
而且D仙魚仲係食得屙得好游得




我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事.

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 13:49

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.




咁7.6左右即係OK?

咁點先可以打多D泡

咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得?
D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗?

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 13:52

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
唔係啵
我係得D仙魚出問題咋啵
其他魚都冇事
而且D仙魚仲係食得屙得好游得




我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事.




仙魚真煩
我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁?
朦眼同突眼,白點個D要點醫?
就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE?

好彩有你地幾位前輩教路咋:D

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 14:04

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
唔係啵
我係得D仙魚出問題咋啵
其他魚都冇事
而且D仙魚仲係食得屙得好游得




我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事.




仙魚真煩
我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁?
朦眼同突眼,白點個D要點醫?
就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE?

好彩有你地幾位前輩教路咋:D




我係自然療法派,從不用藥醫.
又唔係寄生蟲病,淡水浴有何用.這個幫唔到你.

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 14:14

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.




咁7.6左右即係OK?

咁點先可以打多D泡

咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得?
D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗?




PH 7.6 ok! 建議你加石灰水.

校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出.

買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦

D環永遠唔好洗,緊記!

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 14:34

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
唔係啵
我係得D仙魚出問題咋啵
其他魚都冇事
而且D仙魚仲係食得屙得好游得




我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事.




仙魚真煩
我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁?
朦眼同突眼,白點個D要點醫?
就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE?

好彩有你地幾位前輩教路咋:D




我係自然療法派,從不用藥醫.
又唔係寄生蟲病,淡水浴有何用.這個幫唔到你.




佢地有白點啵
矇眼同突眼係咪都會自己好架?

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 14:37

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.




咁7.6左右即係OK?

咁點先可以打多D泡

咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得?
D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗?




PH 7.6 ok! 建議你加石灰水.

校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出.

買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦

D環永遠唔好洗,緊記!




咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得?

加石灰水?點加,可以係邊度買架?

洗環會點=.=

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 14:38

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
唔係啵
我係得D仙魚出問題咋啵
其他魚都冇事
而且D仙魚仲係食得屙得好游得




我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事.




仙魚真煩
我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁?
朦眼同突眼,白點個D要點醫?
就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE?

好彩有你地幾位前輩教路咋:D




我係自然療法派,從不用藥醫.
又唔係寄生蟲病,淡水浴有何用.這個幫唔到你.




佢地有白點啵
矇眼同突眼係咪都會自己好架?




水質差敏感起白點,唔一定係白點虫.
矇眼同突眼都係會自己好返.

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 14:44

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.




咁7.6左右即係OK?

咁點先可以打多D泡

咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得?
D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗?




PH 7.6 ok! 建議你加石灰水.

校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出.

買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦

D環永遠唔好洗,緊記!




咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得?

加石灰水?點加,可以係邊度買架?

洗環會點=.=




校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係.

Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的.

洗環後會返缸.

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 14:54

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.




咁7.6左右即係OK?

咁點先可以打多D泡

咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得?
D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗?




PH 7.6 ok! 建議你加石灰水.

校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出.

買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦

D環永遠唔好洗,緊記!




咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得?

加石灰水?點加,可以係邊度買架?

洗環會點=.=




校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係.

Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的.

洗環後會返缸.




長加係咪即係日日都要加?加到唔養魚為止=.=?

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 14:56

我呢種叫唔叫反缸xx(

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 15:00

Buzz Lightyear wrote:
我呢種叫唔叫反缸xx(




差不多就來反缸,死了一些魚後又會正常番!

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 15:04

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
我呢種叫唔叫反缸xx(




差不多就來反缸,死了一些魚後又會正常番!




oh my god.....點解死魚就會正常返=.=
唔通係等價交換=.=

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 15:06

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.




咁7.6左右即係OK?

咁點先可以打多D泡

咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得?
D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗?




PH 7.6 ok! 建議你加石灰水.

校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出.

買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦

D環永遠唔好洗,緊記!




咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得?

加石灰水?點加,可以係邊度買架?

洗環會點=.=




校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係.

Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的.

洗環後會返缸.




長加係咪即係日日都要加?加到唔養魚為止=.=?




以滴水方式加,一滴一滴加,不停的加,目得補回化除器拉低的PH.

你的缸的情況同我缸以前差不多(但我用2x濾筒的),所以才敢給你建議.

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 15:10

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
我呢種叫唔叫反缸xx(




差不多就來反缸,死了一些魚後又會正常番!




oh my god.....點解死魚就會正常返=.=
唔通係等價交換=.=




少o左Loading 嘛!

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 15:19

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
硫黃機機出黎d水低過7.8
skimmer點先可以高d效能?
我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠?




7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少.

Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病.

就這樣看好似唔夠.




咁7.6左右即係OK?

咁點先可以打多D泡

咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得?
D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗?




PH 7.6 ok! 建議你加石灰水.

校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出.

買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦

D環永遠唔好洗,緊記!




咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得?

加石灰水?點加,可以係邊度買架?

洗環會點=.=




校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係.

Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的.

洗環後會返缸.




長加係咪即係日日都要加?加到唔養魚為止=.=?




以滴水方式加,一滴一滴加,不停的加,目得補回化除器拉低的PH.

你的缸的情況同我缸以前差不多(但我用2x濾筒的),所以才敢給你建議.




咁咪要買舊野幫我不停咁加囉?

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 15:39

係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得.

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 15:41

deechand wrote:
係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得.




係魚街可以買到?
貴唔貴架

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-09 15:49

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得.




係魚街可以買到?
貴唔貴架




自己整啦,買個膠缸5L左右,鑽個孔,用膠"痴"個氣喉制,再接喉,校一滴滴,滴入沙缸或主缸. 無水加水,無石灰加石灰,再攪一攪D石灰水.

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-09 16:09

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得.




係魚街可以買到?
貴唔貴架




自己整啦,買個膠缸5L左右,鑽個孔,用膠"痴"個氣喉制,再接喉,校一滴滴,滴入沙缸或主缸. 無水加水,無石灰加石灰,再攪一攪D石灰水.




咁我試下啦
我宜家可以做o既係得咁多?

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: keithng
Posted on: 2005-10-10 01:54

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得.




係魚街可以買到?
貴唔貴架




自己整啦,買個膠缸5L左右,鑽個孔,用膠"痴"個氣喉制,再接喉,校一滴滴,滴入沙缸或主缸. 無水加水,無石灰加石灰,再攪一攪D石灰水.




咁我試下啦
我宜家可以做o既係得咁多?


唔好加魚/珊瑚!

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: LC
Posted on: 2005-10-10 09:12

重點應是先醫好白點,pH再逐步調節。

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-10 11:52

LC wrote:
重點應是先醫好白點,pH再逐步調節。




太后今朝已經升仙.......:(

我宜家應該拎d魚出黎浸淡水?
咁矇眼突眼洗唔洗醫?
如果要o既話要點醫:?)

回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: kurtkurt
Posted on: 2005-10-10 11:56

病成咁 B)
有冇心機同時間
因你係RT唔落得藥 B)
魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post)
清缸養起碼一個月:O) :O) :O)

回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-10 22:24

kurtkurt wrote:
病成咁 B)
有冇心機同時間
因你係RT唔落得藥 B)
魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post)
清缸養起碼一個月:O) :O) :O)




我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇....

我淨係捉到藍紋同藍咀
阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到
藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇

藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到
我宜家同個缸換左水,希望好d啦

我想問藍紋宜家要點處置?

回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-10-10 22:46

Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
病成咁 B)
有冇心機同時間
因你係RT唔落得藥 B)
魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post)
清缸養起碼一個月:O) :O) :O)




我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇....

我淨係捉到藍紋同藍咀
阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到
藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇

藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到
我宜家同個缸換左水,希望好d啦

我想問藍紋宜家要點處置?




換左水,多少水?可能死得仲快.

開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死.

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-10 22:57

deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
病成咁 B)
有冇心機同時間
因你係RT唔落得藥 B)
魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post)
清缸養起碼一個月:O) :O) :O)




我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇....

我淨係捉到藍紋同藍咀
阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到
藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇

藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到
我宜家同個缸換左水,希望好d啦

我想問藍紋宜家要點處置?




換左水,多少水?可能死得仲快.

開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死.




唔夠1/3
開新水養藍紋:?)
我都諗阿拉伯會頂得住,佢夠粗生
藍圈我都知......

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: 基仔
Posted on: 2005-10-10 23:46

Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
病成咁 B)
有冇心機同時間
因你係RT唔落得藥 B)
魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post)
清缸養起碼一個月:O) :O) :O)




我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇....

我淨係捉到藍紋同藍咀
阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到
藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇

藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到
我宜家同個缸換左水,希望好d啦

我想問藍紋宜家要點處置?




換左水,多少水?可能死得仲快.

開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死.




唔夠1/3
開新水養藍紋:?)
我都諗阿拉伯會頂得住,佢夠粗生
藍圈我都知......




第一次落藥浸魚用主缸水,可被免魚魚雙重受壓,藥的分量一定要準確。

回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? Copy to clipboard
Posted by: Buzz Lightyear
Posted on: 2005-10-10 23:59

基路亞 wrote:
Buzz Lightyear wrote:
deechand wrote:
Buzz Lightyear wrote:
kurtkurt wrote:
病成咁 B)
有冇心機同時間
因你係RT唔落得藥 B)
魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post)
清缸養起碼一個月:O) :O) :O)




我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇....

我淨係捉到藍紋同藍咀
阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到
藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇

藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到
我宜家同個缸換左水,希望好d啦

我想問藍紋宜家要點處置?




換左水,多少水?可能死得仲快.

開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死.




唔夠1/3
開新水養藍紋:?)
我都諗阿拉伯會頂得住,佢夠粗生
藍圈我都知......




第一次落藥浸魚用主缸水,可被免魚魚雙重受壓,藥的分量一定要準確。




咁之後換水換新水定主缸水?
邊有咁多主缸水.....

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.05, System:0, Children of user:0, Children of system:0


請大家技持更換新主機啦, 多謝!