Topic: 不救仙,則升仙? |
| 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 10:11 我d仙魚呢幾日好大問題呀!!! 阿拉伯同藍圈好似有朦眼同少少突眼 藍圈同藍紋出晒水印 太后生石 仲全部都有白點添 我都唔知點喇....突然間咩野都爆晒出黎 我check過 no2 =0 no3 <5 pH 7.8←平時都係7.8,我次次加完buffer都會變返7.8 各放高人麻煩救下佢地啦.....我要做d咩好呀 我都換過水架喇 | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: axisyim Posted on: 2005-10-09 10:37 搞掂個PH先啦, 7.8都得? :( | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 10:50 佢地都生活左係7.8既日子好耐 | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: kurtkurt Posted on: 2005-10-09 11:01 PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎? 如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它? 換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀? 請留意各方有冇出錯啦 其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦. 暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10% | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: axisyim Posted on: 2005-10-09 11:01 問題就係連藍圈都出水印呢... 睇你提供既資料, D水唔掂既原因係PH (正常係8.2~8.4) 其次係NO3 (唔係好信FOT可以咁低), 可能硝化菌/生物環唔夠 :D | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 11:12 axisyim wrote: 問題就係連藍圈都出水印呢... 睇你提供既資料, D水唔掂既原因係PH (正常係8.2~8.4) 其次係NO3 (唔係好信FOT可以咁低), 可能硝化菌/生物環唔夠 :D 唔係架,我有珊瑚同魚架 咁我可以點做先升返做8.2 我加完buffer都會低返落黎:( | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 11:17 kurtkurt wrote: PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎? 如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它? 換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀? 請留意各方有冇出錯啦 其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦. 暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10% 我用ph test kit架咋 我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:( s.g係咪咸度? 1.023 呀 咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢? 但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變 冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死 | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: axisyim Posted on: 2005-10-09 11:22 你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8 先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester) 再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :) | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: kurtkurt Posted on: 2005-10-09 11:27 Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎? 如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它? 換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀? 請留意各方有冇出錯啦 其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦. 暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10% 我用ph test kit架咋 我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:( s.g係咪咸度? 1.023 呀 咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢? 但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變 冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死 換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀 | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 11:37 kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎? 如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它? 換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀? 請留意各方有冇出錯啦 其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦. 暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10% 我用ph test kit架咋 我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:( s.g係咪咸度? 1.023 呀 咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢? 但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變 冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死 換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀 新水藥劑你會見到ORP急降搶氧←呢度唔係好明,同埋咩係orp:?) 但係我d新水加左salt之後會加aqua safe,枝野話可以中和cl同埋heavy metal 咁我咪唔放過夜水囉 | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 11:39 axisyim wrote: 你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8 先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester) 再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :) oh my god...早知尋日買....又要出魚街.... 不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫 例如咩buffer同咩tester 我宜家屋企得ph,no2,no3 tester 仲有枝就用完o既ph buffer | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: kurtkurt Posted on: 2005-10-09 11:43 Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎? 如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它? 換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀? 請留意各方有冇出錯啦 其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦. 暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10% 我用ph test kit架咋 我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:( s.g係咪咸度? 1.023 呀 咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢? 但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變 冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死 換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀 新水藥劑你會見到ORP急降搶氧←呢度唔係好明,同埋咩係orp:?) 但係我d新水加左salt之後會加aqua safe,枝野話可以中和cl同埋heavy metal 咁我咪唔放過夜水囉 aqua safe = 新水藥劑 ORP = 氧化還完電位 ( 水中可溶氧度, 留意不代表含氧量喎 ) 改返放過夜水打氣啦好好好多呀 你又珊瑚又魚呀:}) :}) :}) | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: kurtkurt Posted on: 2005-10-09 11:48 Buzz Lightyear wrote: axisyim wrote: 你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8 先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester) 再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :) oh my god...早知尋日買....又要出魚街.... 不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫 例如咩buffer同咩tester 我宜家屋企得ph,no2,no3 tester 仲有枝就用完o既ph buffer 有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐 RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 11:48 kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: PH7.8 用甚[$#40637]器材check確保準確嗎? 如果PH保持7.8 表示你缸水可能有產生酸性物質例如有冇死屍/其它? 換水有冇格夜打大氣有冇check S.G. 呀? 請留意各方有冇出錯啦 其實天氣轉變我發現就算我有水冷長期打氣的RT一樣見到魚魚係有影[$#21709]的, 所以請盡量在天氣轉變的日子留意缸中情[$#20917]啦. 暫時建議你check 有冇死屍及每一至二日換水10% 我用ph test kit架咋 我換水冇格夜打大氣架.....次次都冇,但次次都冇事:D....不過今次:( s.g係咪咸度? 1.023 呀 咁會唔會我d魚都係因為天氣轉變而出問題呢? 但係冇理由架啵,我d水溫都冇乜變 冇死屍呀,係今日o岩o岩死左條食屎吊囉...唔食野死 換水格夜打大氣係好重要呀, 因自來水中有氯氣, 如落新水藥劑你會見到ORP急降搶氧/缺氧好嚴重要打大氣, 所以最好換水格夜打大氣呀 新水藥劑你會見到ORP急降搶氧←呢度唔係好明,同埋咩係orp:?) 但係我d新水加左salt之後會加aqua safe,枝野話可以中和cl同埋heavy metal 咁我咪唔放過夜水囉 aqua safe = 新水藥劑 ORP = 氧化還完電位 ( 水中可溶氧度, 留意不代表含氧量喎 ) 改返放過夜水打氣啦好好好多呀 你又珊瑚又魚呀:}) :}) :}) 如果換1/3缸水o既話邊有咁多容器俾我返過夜呀xx( 咁咪即係話我宜家d水唔夠氧囉? 唔緊要o既,我d草皮開得好靚丫,d仙又唔食,係d鈕扣唔開姐.....:) | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 11:51 kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: axisyim wrote: 你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8 先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester) 再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :) oh my god...早知尋日買....又要出魚街.... 不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫 例如咩buffer同咩tester 我宜家屋企得ph,no2,no3 tester 仲有枝就用完o既ph buffer 有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐 RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca ph表係買好似枝thermometer個隻定係大大舊個隻? kalkwasser係咪即係kh buffer? p.s我缸係200L左右 | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: kurtkurt Posted on: 2005-10-09 12:14 Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: axisyim wrote: 你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8 先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester) 再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :) oh my god...早知尋日買....又要出魚街.... 不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫 例如咩buffer同咩tester 我宜家屋企得ph,no2,no3 tester 仲有枝就用完o既ph buffer 有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐 RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca ph表係買好似枝thermometer個隻定係大大舊個隻? kalkwasser係咪即係kh buffer? p.s我缸係200L左右 大大舊個隻, 我用Sega kalkwasser唔係kh buffer, 不過你係同時KH & PH兩樣都升的 | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 12:22 kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: Buzz Lightyear wrote: axisyim wrote: 你加PH Buffer時, 過冇耐PH就下跌至7.8 先加KH Buffer, 至KH 11 (又要買Tester) 再加PH Buffer 就可以穩定架啦 :) oh my god...早知尋日買....又要出魚街.... 不如你一次過講晒我仲有咩野要買丫 例如咩buffer同咩tester 我宜家屋企得ph,no2,no3 tester 仲有枝就用完o既ph buffer 有心養就買個PH表啦易D知道情[$#20917]變化呀, 我冇check ph,no2,no3 tester 好耐 RT可以試下用kalkwasser 升 PH 及少少Ca ph表係買好似枝thermometer個隻定係大大舊個隻? kalkwasser係咪即係kh buffer? p.s我缸係200L左右 大大舊個隻, 我用Sega kalkwasser唔係kh buffer, 不過你係同時KH & PH兩樣都升的 大大舊好貴:( 咁係咪我落左kalkwasser就可以唔洗再落ph buffer:?) kalkwasser係咩牌子的? | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 12:49 post魚缸 相上來看看先啦,白熊教的 :D 叫你加石灰水呀,石灰水唔單只用來keep PH,同時石灰水有淨化水質作用o架. 你D問題PH低我試過兩次仲兩鑊添,D魚仲死晒.第一鑊換水,D魚照死,第二鑊加PH Buffer無用,D魚照死. 你現在無o野搞,等D魚死哂(可能有一兩條生存到),之後整個自動加水器倒入石灰水來補充蒸法的水. 過兩三個月再加魚啦,包掂! PS:珊瑚缸唔知得唔得,葵缸魚缸實得. | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 12:57 deechand wrote: post魚缸 相上來看看先啦,白熊教的 :D 叫你加石灰水呀,石灰水唔單只用來keep PH,同時石灰水有淨化水質作用o架. 你D問題PH低我試過兩次仲兩鑊添,D魚仲死晒.第一鑊換水,D魚照死,第二鑊加PH Buffer無用,D魚照死. 你現在無o野搞,等D魚死哂(可能有一兩條生存到),之後整個自動加水器倒入石灰水來補充蒸法的水. 過兩三個再加魚啦,包掂! PS:珊瑚缸唔知得唔得,葵缸魚缸實得. 等魚死? 唔好玩啦 | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 13:00 病魚相片無?主缸有無珊瑚骨,生物石,沙床? 唔係玩,你有地方,就撈D病魚出來一筒筒隔開來養,日日換水來救魚.無就只有等死.在這時間內搞好缸內水質. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 13:07 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: post魚缸 相上來看看先啦,白熊教的 :D 叫你加石灰水呀,石灰水唔單只用來keep PH,同時石灰水有淨化水質作用o架. 你D問題PH低我試過兩次仲兩鑊添,D魚仲死晒.第一鑊換水,D魚照死,第二鑊加PH Buffer無用,D魚照死. 你現在無o野搞,等D魚死哂(可能有一兩條生存到),之後整個自動加水器倒入石灰水來補充蒸法的水. 過兩三個再加魚啦,包掂! PS:珊瑚缸唔知得唔得,葵缸魚缸實得. 等魚死? 唔好玩啦 o個skimmer好似無嘜效能?? 你個硫磺珠NO3化除器出水PH多少?? 有幾多Lite環?? | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 13:21 係啵,要post佢地個病樣 | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 13:29 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 13:39 唔係啵 我係得D仙魚出問題咋啵 其他魚都冇事 而且D仙魚仲係食得屙得好游得 | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 13:41 Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 13:44 Buzz Lightyear wrote: 唔係啵 我係得D仙魚出問題咋啵 其他魚都冇事 而且D仙魚仲係食得屙得好游得 我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 13:49 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. 咁7.6左右即係OK? 咁點先可以打多D泡 咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得? D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗? | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 13:52 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 唔係啵 我係得D仙魚出問題咋啵 其他魚都冇事 而且D仙魚仲係食得屙得好游得 我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事. 仙魚真煩 我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁? 朦眼同突眼,白點個D要點醫? 就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE? 好彩有你地幾位前輩教路咋:D | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 14:04 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 唔係啵 我係得D仙魚出問題咋啵 其他魚都冇事 而且D仙魚仲係食得屙得好游得 我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事. 仙魚真煩 我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁? 朦眼同突眼,白點個D要點醫? 就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE? 好彩有你地幾位前輩教路咋:D 我係自然療法派,從不用藥醫. 又唔係寄生蟲病,淡水浴有何用.這個幫唔到你. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 14:14 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. 咁7.6左右即係OK? 咁點先可以打多D泡 咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得? D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗? PH 7.6 ok! 建議你加石灰水. 校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出. 買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦 D環永遠唔好洗,緊記! | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 14:34 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 唔係啵 我係得D仙魚出問題咋啵 其他魚都冇事 而且D仙魚仲係食得屙得好游得 我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事. 仙魚真煩 我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁? 朦眼同突眼,白點個D要點醫? 就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE? 好彩有你地幾位前輩教路咋:D 我係自然療法派,從不用藥醫. 又唔係寄生蟲病,淡水浴有何用.這個幫唔到你. 佢地有白點啵 矇眼同突眼係咪都會自己好架? | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 14:37 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. 咁7.6左右即係OK? 咁點先可以打多D泡 咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得? D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗? PH 7.6 ok! 建議你加石灰水. 校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出. 買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦 D環永遠唔好洗,緊記! 咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得? 加石灰水?點加,可以係邊度買架? 洗環會點=.= | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 14:38 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 唔係啵 我係得D仙魚出問題咋啵 其他魚都冇事 而且D仙魚仲係食得屙得好游得 我兩鑊都係D仙出事,其他小丑新娘古B無事. 仙魚真煩 我地宜家講黎講去都係PH問題,其實仲有D咩野會搞到佢地咁? 朦眼同突眼,白點個D要點醫? 就咁浸淡水浴得唔得?定係要加METHYL BLUE? 好彩有你地幾位前輩教路咋:D 我係自然療法派,從不用藥醫. 又唔係寄生蟲病,淡水浴有何用.這個幫唔到你. 佢地有白點啵 矇眼同突眼係咪都會自己好架? 水質差敏感起白點,唔一定係白點虫. 矇眼同突眼都係會自己好返. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 14:44 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. 咁7.6左右即係OK? 咁點先可以打多D泡 咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得? D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗? PH 7.6 ok! 建議你加石灰水. 校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出. 買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦 D環永遠唔好洗,緊記! 咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得? 加石灰水?點加,可以係邊度買架? 洗環會點=.= 校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係. Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的. 洗環後會返缸. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 14:54 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. 咁7.6左右即係OK? 咁點先可以打多D泡 咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得? D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗? PH 7.6 ok! 建議你加石灰水. 校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出. 買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦 D環永遠唔好洗,緊記! 咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得? 加石灰水?點加,可以係邊度買架? 洗環會點=.= 校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係. Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的. 洗環後會返缸. 長加係咪即係日日都要加?加到唔養魚為止=.=? | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 14:56 我呢種叫唔叫反缸xx( | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 15:00 Buzz Lightyear wrote: 我呢種叫唔叫反缸xx( 差不多就來反缸,死了一些魚後又會正常番! | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 15:04 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 我呢種叫唔叫反缸xx( 差不多就來反缸,死了一些魚後又會正常番! oh my god.....點解死魚就會正常返=.= 唔通係等價交換=.= | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 15:06 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. 咁7.6左右即係OK? 咁點先可以打多D泡 咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得? D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗? PH 7.6 ok! 建議你加石灰水. 校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出. 買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦 D環永遠唔好洗,緊記! 咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得? 加石灰水?點加,可以係邊度買架? 洗環會點=.= 校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係. Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的. 洗環後會返缸. 長加係咪即係日日都要加?加到唔養魚為止=.=? 以滴水方式加,一滴一滴加,不停的加,目得補回化除器拉低的PH. 你的缸的情況同我缸以前差不多(但我用2x濾筒的),所以才敢給你建議. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 15:10 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 我呢種叫唔叫反缸xx( 差不多就來反缸,死了一些魚後又會正常番! oh my god.....點解死魚就會正常返=.= 唔通係等價交換=.= 少o左Loading 嘛! | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 15:19 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: 硫黃機機出黎d水低過7.8 skimmer點先可以高d效能? 我都唔知幾多L環,但係就咁睇你覺得夠唔夠? 7.8左古正常,低過7唔正常,可能流過鈣沙的時間少. Skimmer 唔多起泡,打出浠的污水.可能水中有機過多引起魚病. 就這樣看好似唔夠. 咁7.6左右即係OK? 咁點先可以打多D泡 咁要加生物環要點加?就咁再放D新O既落去就得? D生物環放左落去之後其實係咪唔洗點理?由得佢咁污糟得咁污糟?唔洗洗? PH 7.6 ok! 建議你加石灰水. 校入水多少和skimmer水位達至最佳位置,如果校正確會有泡係收集杯吐出. 買回來洗下環就可放入沙缸.我120L水都用7~8L環, 你200L只少11~12L環啦 D環永遠唔好洗,緊記! 咁即係SKIMMER個度好易,只係校下入幾多水去SKIMMER就得? 加石灰水?點加,可以係邊度買架? 洗環會點=.= 校下入幾多水去SKIMMER就得,理論上係. Kent kalkwasser 一樽粉,要長加的. 洗環後會返缸. 長加係咪即係日日都要加?加到唔養魚為止=.=? 以滴水方式加,一滴一滴加,不停的加,目得補回化除器拉低的PH. 你的缸的情況同我缸以前差不多(但我用2x濾筒的),所以才敢給你建議. 咁咪要買舊野幫我不停咁加囉? | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 15:39 係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得. | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 15:41 deechand wrote: 係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得. 係魚街可以買到? 貴唔貴架 | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-09 15:49 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: 係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得. 係魚街可以買到? 貴唔貴架 自己整啦,買個膠缸5L左右,鑽個孔,用膠"痴"個氣喉制,再接喉,校一滴滴,滴入沙缸或主缸. 無水加水,無石灰加石灰,再攪一攪D石灰水. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-09 16:09 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: 係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得. 係魚街可以買到? 貴唔貴架 自己整啦,買個膠缸5L左右,鑽個孔,用膠"痴"個氣喉制,再接喉,校一滴滴,滴入沙缸或主缸. 無水加水,無石灰加石灰,再攪一攪D石灰水. 咁我試下啦 我宜家可以做o既係得咁多? | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: keithng Posted on: 2005-10-10 01:54 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: 係呀,加個好似加水器的東西,但滴下滴下出水就得. 係魚街可以買到? 貴唔貴架 自己整啦,買個膠缸5L左右,鑽個孔,用膠"痴"個氣喉制,再接喉,校一滴滴,滴入沙缸或主缸. 無水加水,無石灰加石灰,再攪一攪D石灰水. 咁我試下啦 我宜家可以做o既係得咁多? 唔好加魚/珊瑚! | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: LC Posted on: 2005-10-10 09:12 重點應是先醫好白點,pH再逐步調節。 | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-10 11:52 LC wrote: 重點應是先醫好白點,pH再逐步調節。 太后今朝已經升仙.......:( 我宜家應該拎d魚出黎浸淡水? 咁矇眼突眼洗唔洗醫? 如果要o既話要點醫:?) | |
| 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: kurtkurt Posted on: 2005-10-10 11:56 病成咁 B) 有冇心機同時間 因你係RT唔落得藥 B) 魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post) 清缸養起碼一個月:O) :O) :O) | |
| 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-10 22:24 kurtkurt wrote: 病成咁 B) 有冇心機同時間 因你係RT唔落得藥 B) 魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post) 清缸養起碼一個月:O) :O) :O) 我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇.... 我淨係捉到藍紋同藍咀 阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到 藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇 藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到 我宜家同個缸換左水,希望好d啦 我想問藍紋宜家要點處置? | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-10-10 22:46 Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: 病成咁 B) 有冇心機同時間 因你係RT唔落得藥 B) 魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post) 清缸養起碼一個月:O) :O) :O) 我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇.... 我淨係捉到藍紋同藍咀 阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到 藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇 藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到 我宜家同個缸換左水,希望好d啦 我想問藍紋宜家要點處置? 換左水,多少水?可能死得仲快. 開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死. | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-10 22:57 deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: 病成咁 B) 有冇心機同時間 因你係RT唔落得藥 B) 魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post) 清缸養起碼一個月:O) :O) :O) 我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇.... 我淨係捉到藍紋同藍咀 阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到 藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇 藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到 我宜家同個缸換左水,希望好d啦 我想問藍紋宜家要點處置? 換左水,多少水?可能死得仲快. 開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死. 唔夠1/3 開新水養藍紋:?) 我都諗阿拉伯會頂得住,佢夠粗生 藍圈我都知...... | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: 基仔 Posted on: 2005-10-10 23:46 Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: 病成咁 B) 有冇心機同時間 因你係RT唔落得藥 B) 魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post) 清缸養起碼一個月:O) :O) :O) 我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇.... 我淨係捉到藍紋同藍咀 阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到 藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇 藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到 我宜家同個缸換左水,希望好d啦 我想問藍紋宜家要點處置? 換左水,多少水?可能死得仲快. 開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死. 唔夠1/3 開新水養藍紋:?) 我都諗阿拉伯會頂得住,佢夠粗生 藍圈我都知...... 第一次落藥浸魚用主缸水,可被免魚魚雙重受壓,藥的分量一定要準確。 | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 回覆: 不救仙,則升仙? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Buzz Lightyear Posted on: 2005-10-10 23:59 基路亞 wrote: Buzz Lightyear wrote: deechand wrote: Buzz Lightyear wrote: kurtkurt wrote: 病成咁 B) 有冇心機同時間 因你係RT唔落得藥 B) 魚全都捉出浸藥日日100%換水(找姚俊個post) 清缸養起碼一個月:O) :O) :O) 我捉左火焰出黎浸淡水浴加methyl blue,我只係浸左一陣,已經lut左好多白點,但係仲有d係身,我驚浸得耐死埋,不過火焰浸淡水我諗佢都好有機lut色架喇.... 我淨係捉到藍紋同藍咀 阿拉伯同藍圈太聰明,捉唔到 藍紋同藍咀都浸左白點藥,不過因為本身藍咀係呢場戰事上面都冇乜事,所以我已經放返佢落去,之後佢會點就真係睇佢o既造化喇 藍圈同阿拉伯都捉唔到,佢要死o既話我真係幫佢唔到 我宜家同個缸換左水,希望好d啦 我想問藍紋宜家要點處置? 換左水,多少水?可能死得仲快. 開新水養藍紋,日日換水,直到好返為止.阿拉伯未必會死.藍圈可能會死. 唔夠1/3 開新水養藍紋:?) 我都諗阿拉伯會頂得住,佢夠粗生 藍圈我都知...... 第一次落藥浸魚用主缸水,可被免魚魚雙重受壓,藥的分量一定要準確。 咁之後換水換新水定主缸水? 邊有咁多主缸水..... | |

[Processing Time] User:0.05, System:0, Children of user:0, Children of system:0