Topic: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門"

  Print this page

迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" Copy to clipboard
Posted by: PHILIP CHEUNG
Posted on: 2005-09-29 12:41

本人是第一次養海水魚.開始缸時間8-9-2005至今天29-9-2005.
20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.)

問題係:我有買過三點白,藍魔,但是都ALL DIE了", 在開缸後十多天NO2,上升高過TESTER 的1以上,之後每天就要做收屍的工作,現在我應該做什麼,養水是否要加魚,完成N-CYCLE會否在20吋缸會比較久,NO2今高亦是否加魚呢.(只養魚,無生化石)

救命師兄們..因為魚仔街D人,間間講解都不同,一時加十條魚,一時養水兩三個月..

THX...謝謝

回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" Copy to clipboard
Posted by: 海人
Posted on: 2005-09-29 12:52

應該養水2,3個月,不要時常換水..........等它有足夠的NO2再算.......

回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" Copy to clipboard
Posted by: deechand
Posted on: 2005-09-29 13:00

PHILIP CHEUNG wrote:
本人是第一次養海水魚.開始缸時間8-9-2005至今天29-9-2005.
20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.)

問題係:我有買過三點白,藍魔,但是都ALL DIE了", 在開缸後十多天NO2,上升高過TESTER 的1以上,之後每天就要做收屍的工作,現在我應該做什麼,養水是否要加魚,完成N-CYCLE會否在20吋缸會比較久,NO2今高亦是否加魚呢.(只養魚,無生化石)

救命師兄們..因為魚仔街D人,間間講解都不同,一時加十條魚,一時養水兩三個月..

THX...謝謝




NO2升唔加魚仲要減魚,不過一句All Dead自己搞掂.

唔想收屍就忍耐三個月後再試水.

養水可不用加魚,死蝦死魚死蜆都養到.

當你缸水穩定後,一次加十條細魚都得,但唔建議.

可否長細D,你說過濾 500ML, 一定唔夠.
[ 20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.) ]

回覆: 回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" Copy to clipboard
Posted by: PHILIP CHEUNG
Posted on: 2005-09-29 13:28

deechand wrote:
PHILIP CHEUNG wrote:
本人是第一次養海水魚.開始缸時間8-9-2005至今天29-9-2005.
20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.)

問題係:我有買過三點白,藍魔,但是都ALL DIE了", 在開缸後十多天NO2,上升高過TESTER 的1以上,之後每天就要做收屍的工作,現在我應該做什麼,養水是否要加魚,完成N-CYCLE會否在20吋缸會比較久,NO2今高亦是否加魚呢.(只養魚,無生化石)

救命師兄們..因為魚仔街D人,間間講解都不同,一時加十條魚,一時養水兩三個月..

THX...謝謝




NO2升唔加魚仲要減魚,不過一句All Dead自己搞掂.

唔想收屍就忍耐三個月後再試水.

養水可不用加魚,死蝦死魚死蜆都養到.

當你缸水穩定後,一次加十條細魚都得,但唔建議.

可否長細D,你說過濾 500ML, 一定唔夠.
[ 20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.) ]




那個500ML 是AQUA ONE 牌過濾.(那是否要加過濾OR買過個新的呢)

回覆: 回覆: 回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" Copy to clipboard
Posted by: 馬交魚
Posted on: 2005-09-29 19:52

怕麻煩加濾桶啦 有平有貴

我地有 在新的聊天室
即時聊天廣播.
Hosted by DownTown®
All Rights Reserved.

[Processing Time] User:0.47, System:0.06, Children of user:0, Children of system:0.03


請大家技持更換新主機啦, 多謝!