Topic: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" |
| 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" | Copy to clipboard |
|
Posted by: PHILIP CHEUNG Posted on: 2005-09-29 12:41 本人是第一次養海水魚.開始缸時間8-9-2005至今天29-9-2005. 20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.) 問題係:我有買過三點白,藍魔,但是都ALL DIE了", 在開缸後十多天NO2,上升高過TESTER 的1以上,之後每天就要做收屍的工作,現在我應該做什麼,養水是否要加魚,完成N-CYCLE會否在20吋缸會比較久,NO2今高亦是否加魚呢.(只養魚,無生化石) 救命師兄們..因為魚仔街D人,間間講解都不同,一時加十條魚,一時養水兩三個月.. THX...謝謝 | |
| 回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" | Copy to clipboard |
|
Posted by: 海人 Posted on: 2005-09-29 12:52 應該養水2,3個月,不要時常換水..........等它有足夠的NO2再算....... | |
| 回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" | Copy to clipboard |
|
Posted by: deechand Posted on: 2005-09-29 13:00 PHILIP CHEUNG wrote: 本人是第一次養海水魚.開始缸時間8-9-2005至今天29-9-2005. 20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.) 問題係:我有買過三點白,藍魔,但是都ALL DIE了", 在開缸後十多天NO2,上升高過TESTER 的1以上,之後每天就要做收屍的工作,現在我應該做什麼,養水是否要加魚,完成N-CYCLE會否在20吋缸會比較久,NO2今高亦是否加魚呢.(只養魚,無生化石) 救命師兄們..因為魚仔街D人,間間講解都不同,一時加十條魚,一時養水兩三個月.. THX...謝謝 NO2升唔加魚仲要減魚,不過一句All Dead自己搞掂. 唔想收屍就忍耐三個月後再試水. 養水可不用加魚,死蝦死魚死蜆都養到. 當你缸水穩定後,一次加十條細魚都得,但唔建議. 可否長細D,你說過濾 500ML, 一定唔夠. [ 20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.) ] | |
| 回覆: 回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" | Copy to clipboard |
|
Posted by: PHILIP CHEUNG Posted on: 2005-09-29 13:28 deechand wrote: PHILIP CHEUNG wrote: 本人是第一次養海水魚.開始缸時間8-9-2005至今天29-9-2005. 20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.) 問題係:我有買過三點白,藍魔,但是都ALL DIE了", 在開缸後十多天NO2,上升高過TESTER 的1以上,之後每天就要做收屍的工作,現在我應該做什麼,養水是否要加魚,完成N-CYCLE會否在20吋缸會比較久,NO2今高亦是否加魚呢.(只養魚,無生化石) 救命師兄們..因為魚仔街D人,間間講解都不同,一時加十條魚,一時養水兩三個月.. THX...謝謝 NO2升唔加魚仲要減魚,不過一句All Dead自己搞掂. 唔想收屍就忍耐三個月後再試水. 養水可不用加魚,死蝦死魚死蜆都養到. 當你缸水穩定後,一次加十條細魚都得,但唔建議. 可否長細D,你說過濾 500ML, 一定唔夠. [ 20吋缸,是AQUA ONE ,有底喉,AQUA ONE+意大利出的潛水PUMP ,過濾 500ML.(有每天加銷化菌.) ] 那個500ML 是AQUA ONE 牌過濾.(那是否要加過濾OR買過個新的呢) | |
| 回覆: 回覆: 回覆: 迷途"海水魚的新手 HELP ME 師兄門" | Copy to clipboard |
|
Posted by: 馬交魚 Posted on: 2005-09-29 19:52 怕麻煩加濾桶啦 有平有貴 | |

[Processing Time] User:0.47, System:0.06, Children of user:0, Children of system:0.03