Topic: 水草問題 .... |
| 水草問題 .... | Copy to clipboard |
|
Posted by: carcinogenic Posted on: 2004-10-19 00:44 我圖中兩種水草無 oxygen 出 even 照左三小時 (對正燈下 , 有dissolved CO2) ...... 呢種水草係咪好難養 ga ??? 因為我其他水草無問題...... | |
| 回覆: 水草問題 .... | Copy to clipboard |
|
Posted by: mareal Posted on: 2004-10-19 01:33 其實唔係樣樣水草, 有燈照, 有 co2, 就有泡出. 水草o既品種係其一因素, 有某 D 係光合作用特別旺盛, 就自然易D 出泡. 燈照亦唔係有就得, 需要視乎燈具o既種類, 而且你睇落好光亦唔代表一定係植物需要o既光照度. co2 亦要睇番o係水o既溶度, 除左co2擴散器之外, 一d 外在因素都會影響 co2 o既溶解度, 例如我見倒你個缸係用緊掛濾, 嚴格o黎講用掛濾對養水草係唔夠用濾桶咁好, 因為掛濾會將空氣帶入水中, 令到水中 co2 o既濃度降度 亦都有一 D 植物荷爾蒙係可以增加水草o既光合作用, 多 D 泡出. 其實每一方面都可以再深入 D 講, 希望幫倒你啦.:D | |

[Processing Time] User:0.04, System:0, Children of user:0, Children of system:0