Topic: 孔雀大左肚, 幾時先會生bb?? |
| 孔雀大左肚, 幾時先會生bb?? | Copy to clipboard |
|
Posted by: panda Posted on: 2004-06-13 21:42 我條孔雀大左肚, 通常要等幾耐先會生bb架??而生bb之前會有d咩先兆?? 其實我已經買左個bb缸, 但唔知應該幾時先放條魚入去. 另外, 呢兩日我發現條魚成日係近水面度游, 個身不停咁左右擺 (好似個身震咁), 同埋又唔多食魚糧. 點解會咁?? 佢有冇事架?? Thanks | |
| 回覆: 孔雀大左肚, 幾時先會生bb?? | Copy to clipboard |
|
Posted by: andyink Posted on: 2004-06-14 01:26 panda wrote: 我條孔雀大左肚, 通常要等幾耐先會生bb架??而生bb之前會有d咩先兆?? 其實我已經買左個bb缸, 但唔知應該幾時先放條魚入去. 另外, 呢兩日我發現條魚成日係近水面度游, 個身不停咁左右擺 (好似個身震咁), 同埋又唔多食魚糧. 點解會咁?? 佢有冇事架?? Thanks 通常會在交配後二至三星期就會出世, 生前你會看見條魚肚果點黑色野會特別大, 而條魚就會待在水底動也不動,數小時就要為新生命的誕生而高興la~ 而這時候你就可以送魚媽媽到你的產房(BB缸) 條魚響水面游多數是因為水質有問題, 又或是白點病的先兆, 只要換水加少許鹽就沒有問題了. | |
| 回覆: 孔雀大左肚, 幾時先會生bb?? | Copy to clipboard |
|
Posted by: Noboru Posted on: 2004-08-08 15:33 孔雀魚唔係上游魚黎既咩 我果d成日都係水面度游ga wor | |
| 回覆: 回覆: 孔雀大左肚, 幾時先會生bb?? | Copy to clipboard |
|
Posted by: 幻之無極兇眼男 Posted on: 2004-08-09 02:16 andyink wrote: 通常會在交配後二至三星期就會出世, 生前你會看見條魚肚果點黑色野會特別大, 而條魚就會待在水底動也不動,數小時就要為新生命的誕生而高興la~ 而這時候你就可以送魚媽媽到你的產房(BB缸) 條魚響水面游多數是因為水質有問題, 又或是白點病的先兆, 只要換水加少許鹽就沒有問題了. 二至三星期咁快,點解我d成個幾月先至生?係咪唔夠食、谷得唔夠勁?你比d乜孔雀魚食的? | |

[Processing Time] User:0.26, System:0.03, Children of user:0, Children of system:0