Topic: 出售AZ00二氧化碳 |
| 出售AZ00二氧化碳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 魚店水族 Posted on: 2004-05-26 21:10 :O)AZOO表 + 電閥+ 2KG氣 售700元 .........自取:D:D:D:O) | |
| 回覆: 出售AZ00二氧化碳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: blythe904 Posted on: 2004-05-27 13:01 可不可以平小小呀 我有興趣呀 thx | |
| 回覆: 出售AZ00二氧化碳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 魚店水族 Posted on: 2004-05-27 19:36 600元以是好平..我都成1100元買用左3個月 | |
| 回覆: 出售AZ00二氧化碳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: blythe904 Posted on: 2004-05-28 08:33 係晤係一定要去天水圍取呀 thx | |
| 回覆: 出售AZ00二氧化碳 | Copy to clipboard |
|
Posted by: 魚店水族 Posted on: 2004-05-28 17:49 你可以比個地點我..我帶去比你.不要太遠..魚街都可以.一人一半路..OK..星期一至五我下午3;30分放工..星期日休息..你幾時要可打比我..97461948..何生 | |

[Processing Time] User:0.35, System:0.04, Children of user:0, Children of system:0.01